Går även att köra på rullar eller Rototest, dock får du reda på drivhjulseffekten vid dessa två metoder...men det är ju den som är intressant att veta.
Går även att köra på rullar eller Rototest, dock får du reda på drivhjulseffekten vid dessa två metoder...men det är ju den som är intressant att veta.
hehe ja de var de jag tänkte på...men kom *** inte på vad de heteXD
kan räkna ut hur mycke hästar du har om du kan mäta g-kraften.. eller typ en g-tech dom mäter väll gkraften och räknar ut efter de??? finns väll nån stereo som gör de oxå??
ZarX - Hur vet man kilowatten då ? Sorry, är inte så grym på det där.. Men vet du hur man kollar upp det ?
MVH (/
Eftersom den inte är orginal , för du skrev typ 230 hk (chip förmodar jag) på din bil, och det ZarX nog syftar på är att du kollar i dina papper efter angiven kw motoreffekt, men det som är angivet där är ju på bilen i orginalutförande... Så om du pulat på bilen efter chippning (du fick ju mellan tummen och pekfingret motoreffekt av trimföretaget) så är det väl bara att köra en rototest eller bara skriva ++ efter hk