2948
Sök

Idol - Va tänker dom me ? :S

Nknn
31 augusti 2006
HAHAHA, "stolt hårdrockare från hovfors"  måste ses, under kategorin (idol 2006 - uppladdning) vilken jävla underbar kille! big_smile

179 Inlägg
31 augusti 2006
Det är bara att inse, ju sämre självkritik och självinsikt de har desto mer underhållning för oss! big_smile

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"

911 Inlägg
31 augusti 2006
HAHAHAHA SÅ KLOCKREN !   din mamma din mamma, hon har ..................
Ska du ha en snyting eller ? AMAGAD , han som sa det  deckar typ själv om han svingar med armen haha !

pic up the phone, wazzzaaa

200 Inlägg
31 augusti 2006
för er som har lunar så är anna_kluft hennes smile skitkul att kolla vad folk skriver till henne big_smile

Nknn
31 augusti 2006
m3l1n skrev:
för er som har lunar så är anna_kluft hennes smile skitkul att kolla vad folk skriver till henne big_smile

vafan, ska man behöva skapa sig ett konto för o läsa, det är fan värt det big_smile

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
31 augusti 2006
hahah fy fan...de verkar va värt o börja se idol...o fan va taskiga dom av mot hon anna_kluft...fast..hon kunde ju inte sjunga eller se ut som en männsika för fem öre...men aja de va synd att hon inte kom vidare...skulle varit roande big_smile o den där mamma låten skulle ja vilja höra hela så om nån har den så tycker ja dom kan posta den här (hela o inte en del bara, o de ska va han som sjunger) hehe aja big_smile

914 Inlägg
31 augusti 2006
hehe aa som andra sagt man kanske skulle börja se idol detta var ju grymt roande synd man jobbar när de sänds bara sad fan kan inte sluta skratta kommer fan intekunna sova inatt smile

3 113 Inlägg
31 augusti 2006
det är det här som e den bästa delen av Idol tongue

jury "-Tyckte du att det lätt bra i ditt huvud?"
deltagaren "-ja det lätt mycket mycket bra!"
jury "-jösses"

hahaa ...! ni ska bara ana hur mycket jag skratta big_smile

Semper Fi

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
31 augusti 2006
Ja blir så jävla lack när dom börjar grina! jävla sega idioiter har dom aldrig tittat på idol? det har ju hållt på ett par år nu och ännu verkar ingen som går dit veta juryn ska va hård? jävla idioiter

Bmw osv..

1 854 Inlägg
31 augusti 2006
Fan har idol börjat?
Det är ju tok kul i början smile

787 Inlägg
31 augusti 2006
Tur att jag jobbar eftermiddag så jag slipper kolla smile
Hoppas nån sjunger Botten - Anna, om nu inte nåt pucko redan gjort det....

med lem
1 147 Inlägg
31 augusti 2006
jag kollade hennes gästbok på lunar, fan va taskiga folk är. så jävla lågt att reta någon för att dom skiljer sig från mängden. men visst det lät kul, men man behöver inte säga det till henne rätt i ansiktet.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
31 augusti 2006
dallelito skrev:
jag kollade hennes gästbok på lunar, fan va taskiga folk är. så jävla lågt att reta någon för att dom skiljer sig från mängden. men visst det lät kul, men man behöver inte säga det till henne rätt i ansiktet.

Varför inte.. hon lär ju ändå inte fatta

EDIT: visst det är helt klart taskigt o säga det upp till hennes ansikte.. men helt seriöst jag tror inte hon fattar ändå.. såg du programmet igår? hon är ju helt slut i huvudet .. synd om henne (nästan)
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (31 augusti 2006)

Bmw osv..

562 Inlägg
31 augusti 2006
asså.. Många som kommer dit som tex han som sjung varje gång jag runkar lr vad det nu va är ju bara där för att "skoja" med polarna å så.. men hon anna eller vad hon nu hette, är fan en idot...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
31 augusti 2006
tobi skrev:
asså.. Många som kommer dit som tex han som sjung varje gång jag runkar lr vad det nu va är ju bara där för att "skoja" med polarna å så.. men hon anna eller vad hon nu hette, är fan en idot...

haha

Bmw osv..

1 105 Inlägg
31 augusti 2006
Haha.. hittde låten!! "DJ Gräsklippare - Din Mamma" tror jag den heter iaf..

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

2 644 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
Johan_e2 skrev:
Haha.. hittde låten!! "DJ Gräsklippare - Din Mamma" tror jag den heter iaf..

Hahha ;D

Johan Lindgren

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
31 augusti 2006
Jag måste bara få göra ett uttalande: Jag är inte släkt med Anna Nyblom!! Hehe smile

mvh
Frans Nyblom

X=(Mazda+7)/R

2 644 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
Hahahahahaha hennes nya lunar e ju rena klotterplanket big_smile

Johan Lindgren

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
31 augusti 2006
Man kan ju bli kändis på lite olika vis smile