3501
Sök

Idol - Va tänker dom me ? :S

2 644 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
Mäki skrev:
Japanen lätt skönast, drar fram kameran å knäpper kort på dom efter den stora utskällningen hahaha! big_smile sen dendär som sjöng å drog armarna bakom nacken å hoppa runt som en skadad kalkon, han var också skön tongue

Haha håller med smile

Johan Lindgren

Fartdåre
286 Inlägg
31 augusti 2006
Youngblood skrev:
Jag tycker att det är helt otroligt att en del som uppenbarligen ABSOLUT INTE kan sjunga ställer upp och skämmer ut sig så förbannat mycket.. pinsamt. Men all heder åt dem, man får ju skratta tills man gråter iallafall... big_smile

Jo men som min syrra sa.. Utan dem hade d varit tråkigt smile Såhär har man ju nåt att skratta åt o plus så kollar jag inte ens på fortsättningen utan de här e roligaste i hela programmet smile

Pajen
52 Inlägg
31 augusti 2006
det bästa av allt är att hon ANNA skyller på att hon gjorde det med flit...hahaha.... och har dessutom lagt upp en Mp3:a med det hon sjöng i sina prylar....ladda hem den och få ett gott skratt...hehe tongue

2 644 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
SaNelito skrev:
Youngblood skrev:
Jag tycker att det är helt otroligt att en del som uppenbarligen ABSOLUT INTE kan sjunga ställer upp och skämmer ut sig så förbannat mycket.. pinsamt. Men all heder åt dem, man får ju skratta tills man gråter iallafall... big_smile

Jo men som min syrra sa.. Utan dem hade d varit tråkigt smile Såhär har man ju nåt att skratta åt o plus så kollar jag inte ens på fortsättningen utan de här e roligaste i hela programmet smile

Hehe aa så tycker jag me smile de här är ända ja kollar på resten kollar ja inte sen bara tråkigt o se när nåra som redan kan sjunga ska lära sig sjunga..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
Xorax skrev:
det bästa av allt är att hon ANNA skyller på att hon gjorde det med flit...hahaha.... och har dessutom lagt upp en Mp3:a med det hon sjöng i sina prylar....ladda hem den och få ett gott skratt...hehe tongue

Nästa hitt istället för boten anna hoppas jag på  big_smile

Johan Lindgren

Pajen
52 Inlägg
31 augusti 2006
Lätt....fy faan vad de bombar hennes gästbok på lunar då...stackars brud, helt seriöst...visst att hon var fet kass på att sjunga.., men de sänker henne verkligen där...fast å andra sidan så är väl medelåldern på alla som skriver typ 15 år.... men ändå...

men men...vikket fantastiskt program Idol är...det måste ni medge tongue hehe..

Fartdåre
286 Inlägg
31 augusti 2006
Xorax skrev:
Lätt....fy faan vad de bombar hennes gästbok på lunar då...stackars brud, helt seriöst...visst att hon var fet kass på att sjunga.., men de sänker henne verkligen där...fast å andra sidan så är väl medelåldern på alla som skriver typ 15 år.... men ändå...

men men...vikket fantastiskt program Idol är...det måste ni medge tongue hehe..

Kan man inte få lite "citat" från hennes gb?

Pajen
52 Inlägg
31 augusti 2006
hehe... ska forska i det... tongue

Pajen
52 Inlägg
31 augusti 2006
eller som hon säger på tv när de säger att hon inte kan sjunga..... "Du det gör jag visst de"

Priceless.....!

Pajen
52 Inlägg
31 augusti 2006
"det finns någ plats på psyket för dig med ska du se..ljuga kan du men du kan fan inte sjunga...årets skämt hahahahahahahah"

ett av de "snälla" inläggen....

Fartdåre
286 Inlägg
31 augusti 2006
Xorax skrev:
"det finns någ plats på psyket för dig med ska du se..ljuga kan du men du kan fan inte sjunga...årets skämt hahahahahahahah"

Haha kan tänka mig hur dem dumma ser ut då!

Nknn
31 augusti 2006
Xorax skrev:

haha fyfan, det där är hemskt. Dem kan förstöra hela hennes liv i stort sett.

1 489 Inlägg
31 augusti 2006
SaNelito skrev:
Kan man inte få lite "citat" från hennes gb?

" det finns någ plats på psyket för dig med ska du se..ljuga kan du men du kan fan inte sjunga...årets skämt hahahahahahahah "

" Haha fy fan. asså du måste ha gjort dej til.. så så jävla dåligt kan man inte sjunga.. lOL "

" ursäkta, men något du skämde ut dej ! hahaha..... "

" varför öppnar du inte munnen på bilden ...rädd för att visa tandställningen ?? "

" HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, jääävla fjant. om du tror att du kan sjunga. ,så har du helt jävla fel. du är ju värdelös! "

" Asså vad letar juryn efter liksom, fattar bara inte att du inte gick vidare... kan bara inte smälta det liksom.. " Inte alls ironi ? big_smile

" va de kul o göra bort sig i tv`? "

" Vem och vad betalar folk dej för att se ut och göra så som du gör ? >.< Tss "

" FÖRST GÖR DU REKLAM PÅ LUNAR ATT DU E MED I IDOL O MAN SKA ABESLUT INTE MISSA DIG. SEN SJUNGER DU PLÖTSLIGT FALSETT ENLIGT DIN NOTIS? E DU ETT SKÄMT? HSAHAHAHAHAHAHHAHAHAH "

" du sjöng inte bra!! "

" måste alla vara så elaka ... hon sjöng riktigt dåligt ... men man behöver ju inte skriva elaka saker till henne för det " Det där måste piggat upp henne rejält big_smile

" Mobbad? "

Hon har fått över 100st "inlägg" sen hon var där senast. Och det var igår tongue..

Puss på er !

• Även den starka måste ta i när han skiter

terazzi
31 augusti 2006
hahaha jag måste också lägga mig i detta tongue haha denna tråden är för skoj för och missa, ja igår va det anna wink IDOL ANNA tongue haha..
Men han som sjöng dragostea din tei fan obetalbar, så vem hade vunnit?
ANNA VS Dragostea snubben?

Fartdåre
286 Inlägg
31 augusti 2006
HAHA Kollade på Dragosteasnubben nyss

http://www.tv4.se/idol2006/486494.html
Sök på/Gå ner till:
Markus Krig Ölund - Dragostea din tei

terazzi
31 augusti 2006
SaNelito skrev:
HAHA Kollade på Dragosteasnubben nyss

http://www.tv4.se/idol2006/486494.html
Sök på/Gå ner till:
Markus Krig Ölund - Dragostea din tei

Obetalbar eller hur? haha

Pajen
52 Inlägg
1 september 2006
hehe...snacka om ett bra partytrick tongue hahaha... men som sagt...om Anna och han hamnat i ett battle, så är ju fråga vem som vunnit...hehe...svåra grejjer det där...

men som sagt... "Krig" var jävligt skön tongue hehe   hoppas man får se mera konstigheter...smile

Nknn
1 september 2006
Det här var en jävla lirare http://tv4.se/visa/klipp/?klipp=51481 big_smile
Senast redigerat av N0kan (1 september 2006)

Pajen
52 Inlägg
1 september 2006
hahahaa.... "jag kan ju inte riktigt texten där som ni hörde" hehe... kul att se det avsnittet imorrn

250 Inlägg
1 september 2006
Den dära jävla tjej som gick runt med en tuta! hon kan ju inte ha många hjärnceller!!!! hon som kunde prata med djur!  SICK BRUD!

Sök