2919
Sök

Spotify över bluetooth problem med byta låtar + ingen info på låtarna

11 Inlägg
4 december 2011
Trådstartare
Jag köpte en http://www.itsajten.com/sv/artiklar/...bluetooth.html

Med denna bilstereo gör det möjligt att lyssna på spotify över bluetooth från mobilen.
Det fungerar klockrent men jag måste byta låtar via mobilen, och på stereo skärmen visar det ingen info om låtarna. Det ska enligt stereo tillverkarna gå att få upp infon på stereon + att byta låtar via stereon. Det jag kan göra är att stoppa och starta låtarna men inte byta låtar. Mobilen är en Samsung S2 så den har AVRCP vilket gör att det ska gå.

((((Den spelar upp alla format som DVD, DVD-R, DVD+R, DivX, SVCD, VCD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA och är dessutom utrustad med den senaste Bluetooth-teknologin vilket innebär att du kan sammankoppla den med din mobiltelefon och överföra musiken direkt in i bilstereon (A2DP). Du byter sedan enkelt musikspår på bilstereon och slipper navigera via mobiltelefonen (AVRCP). Du kan även slussa över telefonsamtalen direkt till bilstereon via bluetooth)))))

Så min fråga är om någon kunning vet om det behövs någon speciel app eller är det någon speciell inställning jag måste ändra på?

Lastbilsschaffis
886 Inlägg
4 december 2011
Det är inte så att dem menar den inbyggda spelaren i telefonen. Spotify är ju 3:e parts program och ser lite olika ut i olika mobiler. Därför går det nog bara att stoppa och starta.

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team

Sök