Hej funderar på att åka upp med min evo6 tme om det är någon plats kvar och om den duger för utställningen. länkar till min bil. www.garaget.org/?car=85085
MVH/LINDBERG
Hej,
Kontakta gärna mig så kan vi prata motormässan i Ösd och deltagande på den. info@motormassan.nu //
Den första är byggd med en stor turbo ifrån en Marindiesel, den andre sitter det en Rc Jetmotor på, och den går att starta, kanske kan dra lite publik. Vad tror ni?
I så fall är jag med där.
Hej,
Kontakta gärna mig ang deltagande på Motormässan Ösd, info@motormassan.nu
Hej funderar på att åka upp med min evo6 tme om det är någon plats kvar och om den duger för utställningen. länkar till min bil. www.garaget.org/?car=85085
MVH/LINDBERG
Hej,
Kontakta gärna mig så kan vi prata motormässan i Ösd och deltagande på den. info@motormassan.nu //
MVH/LINDBERG
Hej,
Kan passa på att tipsa alla om att Lugnviks Bildemontering i Östersund har lagerrensning på beg. och nya bildelar till äldre modeller av bilar . Kom & Bjud gäller. Plats G;a Lugnviks Bildemonterings. Plats ; Trådvägen 13 , mitt emot Reaxer. Tid Lördag 26 maj 10-16 , söndag 27 maj 10-16 , samma helg som Motormässan alltså , passa på att fynda.....Här finns säkert en hel del fynd....
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .