Är tanken att stå inne eller ute? Kommer bilarna att kunna tas ut efter att lördagens mässa stänger för dagen och vi kommer tillbaka med dom söndag morgon? Ska vi ha inhängnat eller öppet?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Hej funderar på att åka upp med min evo6 tme om det är någon plats kvar och om den duger för utställningen. länkar till min bil. www.garaget.org/?car=85085
Hej funderar på att åka upp med min evo6 tme om det är någon plats kvar och om den duger för utställningen. länkar till min bil. www.garaget.org/?car=85085
MVH/LINDBERG
Den såg ju jättefin ut , klart du ska komma om du vill komma upp till oss. Plats går säkert att ordna men vi får väl se hur dom ansvariga tänkt sig vår del i det hela. Inomhus eller utomhus. Dom svarar säkert i tråden inom kort.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
vi kommer stå utomhus.. och vi kan åka där ifrån på kvällen om vi vill... så bilen blir inte inlåst som att säga.. helt och hållet upp till en själv de
Om de är någon som ska åka upp från Göteborg, eller vägen mellan göteborg och Östersund. Så kan vi gott fara upp tillsamans tycker jag. Åker upp på morgonen dagen innan utställningen.