Nu har det vart lite tamt på updates. Har inte hänt så mycket. Kan berätta vad som hände igår;
Jag hade bokat besiktningstid vid 10.30. 8.30 gick jag ner i garaget, skulle hissa upp bilen för att kolla på en grej bara. Då halkar bilen av domkraften och det resulterar i ett sprucket oljetråg. Så jag insåg ganska så snabbt att besiktningen skulle utebli denna dag. Så slängde mig på telefonen och avboka tiden snabbt som fan. Rev ner oljetråget och fick det lagat på kvällen så nu ska jag ner och sätta upp tråget igen
Jag har ju alltid haft M5:orna som en form av drömbil. Och nu har jag skaffat mig en "M5:a"
de finns bara två hastigheter, "snabbt" och "va fan va de"
Nu är oljetråget på plats. Och när jag höll på idag så hittade jag felet på min förhöjda tomgång när bilen är kall. Det var ett rör som sitter under insuget (vet ej vad det är) som inte var riktigt istoppat.
"nått dåligt kan i slutändan leda till någe bra"
Nu är oljetråget på plats. Och när jag höll på idag så hittade jag felet på min förhöjda tomgång när bilen är kall. Det var ett rör som sitter under insuget (vet ej vad det är) som inte var riktigt istoppat.
"nått dåligt kan i slutändan leda till någe bra"
Keeep the good work
I will