3202
Sök

Jag blev stoppad juni 2010 när jag körde lastbil i södertälje.

Glidarn
408 Inlägg
23 december 2011
Trådstartare
är det försent att ta tillbaka erkänandet pga att snuten sa att det inte kommer bli nåt av det hela? Har 2v på mig att överklaga.

(obrut)

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
23 december 2011
Tror aldrig det e försent å ta tillbaka ett erkännande..

Säg att du blev förvirrad av hela situationen..  Men ta det med din advokat ingen här lär ens komma i närheten av å säga rätt.

Fick en fortkörning från en kamra en gång 8 månader efter att det hände.. Suger som fan gör det. Men om det e som du säger att du har recept på medicinen å att den medicinin kan ge dom utslagen som dom gav 2 dagar eftre att du tagit dom så håller det aldrig enligt mig då i rätten.

Vad exakt har du erkänt ?

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Glidarn
408 Inlägg
23 december 2011
Trådstartare
JaggaChafen skrev:

Säg att du blev förvirrad av hela situationen..  Men ta det med din advokat ingen här lär ens komma i närheten av å säga rätt.

Fick en fortkörning från en kamra en gång 8 månader efter att det hände.. Suger som fan gör det. Men om det e som du säger att du har recept på medicinen å att den medicinin kan ge dom utslagen som dom gav 2 dagar eftre att du tagit dom så håller det aldrig enligt mig då i rätten.

Jag erkände straff föreläggande å betala böter. för att snuten sa att allt skulle va ur världen då. ringer min advokat pronto nästa vecka så får han hjälpa mig. Tro mig han e bra, han kommer äta dem till frulle! Jag kommer tokneka å säga att snuten lura in mig i en djävla fälla... Tack för alla tips men nu ska jag slänga mig i bingen å glo en rulle..

återkommer när jag vet mer, hade å god jul å gott nytt år alla..

(obrut)

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
23 december 2011
zlaban08 skrev:
JaggaChafen skrev:

Jag erkände straff föreläggande å betala böter. för att snuten sa att allt skulle va ur världen då. ringer min advokat pronto nästa vecka så får han hjälpa mig. Tro mig han e bra, han kommer äta dem till frulle! Jag kommer tokneka å säga att snuten lura in mig i en djävla fälla... Tack för alla tips men nu ska jag slänga mig i bingen å glo en rulle..

återkommer när jag vet mer, hade å god jul å gott nytt år alla..

Om dommen har vunnit laga kraft så är du rökt.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Muttley
23 december 2011
Du vet väl att polisen inte har med de och göra längre i med du redan betalt böterna?
De rapporterar bara vad som hänt sen så tar transportstyrelsen över, och de har långa väntetider tyvärr.

Klart att de ej är bra att äta mediciner, i med du blev stoppad när du körde och gav utslag så är de ju körkortet som påverkas.

Du får ju överklaga och se utifall de hjälper. Men i med du kör persontransporter så är de nog rätt hårda på det.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
23 december 2011
zlaban08 skrev:
MeloveGolf skrev:
discokapten skrev:
Men vafan, du sitter påtänd och kör lastbil? Och gnäller om att du får körkortet indraget?

Årets retard...

Är jag en retard? näe du, du kanske e en, ta reda på lite fakta först. som jag nyss skrev..... Nu vill jag inte ha nån pajjkastning här men tror du att jag som yrkesförare sitter å kör påtänd? ge dig nu va...

Nu vart ni bägge retards kolla vem jag citera för fan roll

Sök