faktist setat och kollat efter det eftersom man har både h4 och h1 till helljuset
men ingen mening med några 35w då utan då är det 75w som gäller mest för att slippa extraljusen helljuset på 940 är inte direkt dåligt från början
är betydligt bättre ljus i min 740 me 940 lysen än min buss som har 24volt och 70watts lampor och en ramp med 4små extraljus med 4st 55wattare
lyser riktigt pissigt om bussen men 740 fungerar bra
Jag har 75w xenon i originalhelljus och en h4-2 lampa där heljuset är 55w xenon och halvljuset är 50w halogen. Tänk på att det sitter h3 lampor i dom små reflektorerna
Senast redigerat av ExtremeBoost (25 december 2011)
faktist setat och kollat efter det eftersom man har både h4 och h1 till helljuset
men ingen mening med några 35w då utan då är det 75w som gäller mest för att slippa extraljusen helljuset på 940 är inte direkt dåligt från början
är betydligt bättre ljus i min 740 me 940 lysen än min buss som har 24volt och 70watts lampor och en ramp med 4små extraljus med 4st 55wattare
lyser riktigt pissigt om bussen men 740 fungerar bra
Jag har 75w xenon i originalhelljus och en h4-2 lampa där heljuset är 55w xenon och halvljuset är 50w halogen. Tänk på att det sitter h3 lampor i dom små reflektorerna
sak samma med eller utan sladd ;-) har aldrig bytt lampa någonsin på en 940 lykta
vet vad som skiljer så många gånger har jag bytt glödlampor att jag sätt skillnaden men aldrig bytt på en volvo 940 eller en volvo med 940 lysen..fast det är kvalite på volvos grejer..skillnad mot min iveco Mago2 som jag kör på jobbet är inne på 3:E glödlampan (h3 24v 70watt) på 4månader