3307
Sök

Audi A6 1.8t -99 allmän "styling" & framtida stance! långtidsprojekt. [4 sale!]

Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee

ohshit
232 742 Visningar
Projektet avslutat 24 september 2012
ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Ja återkommer om det imon kort cg. smile

okay smile

The löwer class.

1 277 Inlägg
18 mars 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

okay smile

Kan vart så att det va solfilmsohlsson, om det inte var Mr. Cap. priserna stiger nog tyvärr

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
18 mars 2012
jo, tack jag vet att det är lite jobbigt med Audi bakrutor, dra på lite film på kompisen, och det vart åt helvete men var kanske för man stog ut i 20 minus och i t-shirt smile men det kommer bli fint med det du har tänkt dig, men som sagt, nu vet jag vad hur man tonar på Audi A6 bakrutor och bil utan problem, så om du skaffar film och det blir litte varmare väder, så gör jag det gratis utan bubblor och dret wink inte första bilen man har hel tona eller tonat smile men du skaffa iaf rättt Audi modell inom 90 talet. Det måste vara något speciellt med A6 från 90talet när jag tycker det är man är merca freak i bött winktonguesmile

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

okay smile

Kan vart så att det va solfilmsohlsson, om det inte var Mr. Cap. priserna stiger nog tyvärr

true, men är ju värt om man kan få det riktigt bra tonat smile

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
jo, tack jag vet att det är lite jobbigt med Audi bakrutor, dra på lite film på kompisen, och det vart åt helvete men var kanske för man stog ut i 20 minus och i t-shirt smile men det kommer bli fint med det du har tänkt dig, men som sagt, nu vet jag vad hur man tonar på Audi A6 bakrutor och bil utan problem, så om du skaffar film och det blir litte varmare väder, så gör jag det gratis utan bubblor och dret wink inte första bilen man har hel tona eller tonat smile men du skaffa iaf rättt Audi modell inom 90 talet. Det måste vara något speciellt med A6 från 90talet när jag tycker det är man är merca freak i bött winktonguesmile

då lär jag ju boka dig som tonare till sommaren om det inte redan är gjort wink

ja tycker jag med! även om jag dock är väldigt svag för den nyare a6an smile

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
då får ja boka toning efter dig då så ja får bort den äckel lila toningen. nån som har bra tips på hur man får bort gammal toning och behålla värmetrådar o antenn?

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
då får ja boka toning efter dig då så ja får bort den äckel lila toningen. nån som har bra tips på hur man får bort gammal toning och behålla värmetrådar o antenn?

ja svart är snyggare! smile

hmm, toning ska väl inte ha nån effekt på själva trådarna eller?

The löwer class.

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
18 mars 2012
Bara att dra bort den gamla toningen om det en volvo. inte mer. och jo då, dom nya A6orna är snögga men ibland får man tänka på plånboken men tänkte säga att man får lägga en prenum på denna men hade visst gjort det smile och bara boka på, ska tona 7 bilar te sommaren, så blir bara bättre för er wink ger mig med bara mer övning för att kunna göra det bättre och bättre smile

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
Bara att dra bort den gamla toningen om det en volvo. inte mer. och jo då, dom nya A6orna är snögga men ibland får man tänka på plånboken men tänkte säga att man får lägga en prenum på denna men hade visst gjort det smile och bara boka på, ska tona 7 bilar te sommaren, så blir bara bättre för er wink ger mig med bara mer övning för att kunna göra det bättre och bättre smile

precis, det är ju 100k minst för en a6a så blir mycke pengar smile låter bra! har lite planer på bilen så updates kommer smile
fullt upp ja? wink men övning ger ju färdighet! smile

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Fixat lite inför besiktning imorn med!
höjt den 2-3cm, satt tillbaka alla original lampor m.m!
Ska såklart montera allt tillbaka som det ska va sen! wink

Wish me luck! smile

The löwer class.

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
18 mars 2012
har aldrig fullt upp wink ja, det är samt men nu efter man har hel tonat en del, så blir det mycket lättare och billigare även med film från biltema smile spara in några tusen lappar så ofta man byter bil smile vad gött, och måste även säga att du tog rätt lackning färg på fälgerna, blev dret bra med det vita när man har en svart bil smile Men säg bara te om du behöver ha tonat, det fixar jag lätt och smidigt om det är lite varmare ute smile

och lycka te med bes imöra smile
Senast redigerat av Digrell (18 mars 2012)

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
har aldrig fullt upp wink ja, det är samt men nu efter man har hel tonat en del, så blir det mycket lättare och billigare även med film från biltema smile spara in några tusen lappar så ofta man byter bil smile vad gött, och måste även säga att du tog rätt lackning färg på fälgerna, blev dret bra med det vita när man har en svart bil smile Men säg bara te om du behöver ha tonat, det fixar jag lätt och smidigt om det är lite varmare ute smile

och lycka te med bes imöra smile

gött! skulle själv viljat lära mig tona bättre, men har väl inte riktigt haft tid/intresse fört! smile ja det ska du mer än gärna få göra! smile
Tycker faktiskt dom passa bilen väldigt bra själv! vitt är ju aldrig fel på mörka bilar smile

Tackar! vet en 2a men får hoppas det bara är den smile

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
hoppas dom inte hittar allt för mkt att gnälla på då.sen är de bara att ta min te besiktnigen:P har toning te skuffen men vill ha dörrarna bak med o blir nog dumt om man inte gör om då de blir olika färger

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
hoppas dom inte hittar allt för mkt att gnälla på då.sen är de bara att ta min te besiktnigen:P har toning te skuffen men vill ha dörrarna bak med o blir nog dumt om man inte gör om då de blir olika färger

precis, får väl hoppas på någon snäll besiktare! smile

ja ser väl lite sådär med lila & svart toning blandat! wink

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
ska bli spännande o få dit 945 med:P hoppas den ja använder går igenom iaf.ska försöka mig på o få dit så hela blir tonat i samma.lite annat som är viktigare först så den går att köra

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
ska bli spännande o få dit 945 med:P hoppas den ja använder går igenom iaf.ska försöka mig på o få dit så hela blir tonat i samma.lite annat som är viktigare först så den går att köra

ja är väl en fördel om den funkar först wink ska nog gå bra väl! besikting är alltid lika spännande innan wink

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
går gör den men pissar kylarvatten i en slang.o så ska ja få dit ett rör ist för sista ljuddämparen.sen grill o blinker kan ju va bra o ochså

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
går gör den men pissar kylarvatten i en slang.o så ska ja få dit ett rör ist för sista ljuddämparen.sen grill o blinker kan ju va bra o ochså

åhåja! brukar alltid finnas en massa småpyssel! smile

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
bytte ett rör som läckte o då började slangen ist brevid^^ bättre nu än när man är ute o kör iaf

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
bytte ett rör som läckte o då började slangen ist brevid^^ bättre nu än när man är ute o kör iaf

haha! ja alltid äre nåt! wink

The löwer class.

Sök