Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
Dom dära hemliga planerna, är det dom du berättade för mig ?
hemligt o hemligt, men ja istortsett, får se lite hure blir
Du kan berätta för mig cgee så hjälper jag dig på traven
haha, nyfiken nu mingan?
nejdå, men planerna är väl att takboxen ska användas som bl.a ett "extrabagage" då jag har rätt fullt i bak i bilen, aka. så kommer jag fixa kyla i boxen & ha all öl m.m till elmia eller liknande!
har väl funderat på o dra till lite sladdar & lite mdf för att få dit några högtalare i boxen, lite på skoj så
hemligt o hemligt, men ja istortsett, får se lite hure blir
haha, nyfiken nu mingan?
nejdå, men planerna är väl att takboxen ska användas som bl.a ett "extrabagage" då jag har rätt fullt i bak i bilen, aka. så kommer jag fixa kyla i boxen & ha all öl m.m till elmia eller liknande!
har väl funderat på o dra till lite sladdar & lite mdf för att få dit några högtalare i boxen, lite på skoj så
fan jag som trodde du skulle fixa feta fälgar eller dylikt
haha, nyfiken nu mingan?
haha, nej dom planerna som var "hemliga" var bara planer till takboxen!
men ang. fälgar så är jag varje dag på utkik, får bli beggade ifall jag köper mig några, då andra saker utom bilen kostar
haha, nej dom planerna som var "hemliga" var bara planer till takboxen!
men ang. fälgar så är jag varje dag på utkik, får bli beggade ifall jag köper mig några, då andra saker utom bilen kostar
vad får fälgarna kosta och vad är det för bultmått på audin? 5x112 ?
Monterat idag ny säkringshållare till främre batteriet, nya väldigt-mycket-bättre polplintar till batteriet bak & flyttat om lite steg m.m! lyckades dock knäcka av ena lågnivåplinten till monoblocket så det ska inhandlas nytt till helgen, även nya xenonlampor är beställda
Cambershims & spacers ska e.v inhandlas, måste ut & måtta lite först hur stora spacers jag kommer behöva, ska sitta på dom nuvarande fälgarna så antar att det kommer räcka mer 10mm runtom (e.v 20mm bak) & sedan -3 camber i bak! så det ser liite mera grofsigare ut bakifrån
Av någon skum anledning så vill inte min telefon spara korten jag tog idag heller, så dessvärre blir det ingen bildlig update idag! men ska kanske inom expert imorgon & köpa mig en riktigt systemkamera! & det lär behövas för lördag så blir det att gå loss på lite diverse bilvårdsprodukter!