Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
tycker B2 håller i länge även om jag kör med ett hollywood HX3K steg och spelar över rätt så ofta på en fredag och lördag blir det några mer träffar för audin då ?
tycker B2 håller i länge även om jag kör med ett hollywood HX3K steg och spelar över rätt så ofta på en fredag och lördag blir det några mer träffar för audin då ?
ja b2 är allt fina basar! kommer dock bli annat märke om jag får bestämt mig
jodå, ska iväg till motormässan i kd till helgen, sen är det väl arvika om inte alltför länge
cege. du får se sen när jag fixar camber på skrället. blir mer bonnafix än proffsmek då det inte finns kit å köpa..
how many grader? får nästan bli samma här med, schims fanns ju då inte till min
Funderar på att bara kapa av länkarmar och fixa härdade gängstänger så ja kan få ställbart. får nog vinkla tornen litegranna fram og bak med isf. prio ett är slangklämmor så man kan låta kapen sätta tänderna ordentligt i fjädrarna
cege. du får se sen när jag fixar camber på skrället. blir mer bonnafix än proffsmek då det inte finns kit å köpa..
Funderar på att bara kapa av länkarmar och fixa härdade gängstänger så ja kan få ställbart. får nog vinkla tornen litegranna fram og bak med isf. prio ett är slangklämmor så man kan låta kapen sätta tänderna ordentligt i fjädrarna
vilken uppfinnare du är olof!
Nå ej, vem som helst som tänker te lite kan ju fixa de
vilken uppfinnare du är olof!
gäller bara o tänka till då
en baggis ju! fixar ställbara länkisar fram å bak först, sen kapa ur en kil ur fjäderbenstornen och ställa in cambern man vill ha, sen svetsa ihop fjädertornet igen och voila! så slipper man att tornen blir snea åt fel håll.
gäller bara o tänka till då
en baggis ju! fixar ställbara länkisar fram å bak först, sen kapa ur en kil ur fjäderbenstornen och ställa in cambern man vill ha, sen svetsa ihop fjädertornet igen och voila! så slipper man att tornen blir snea åt fel håll.
lämnar bilen hemma, kom när du känner för o fixa
Lat man får va... men det finns säkert en färdig sats att tillgå till din..
lämnar bilen hemma, kom när du känner för o fixa
Lat man får va... men det finns säkert en färdig sats att tillgå till din..
Fick även kopplat in en 50mm2 jord mellan batteri & chassi nu, o tänk va mycket bättre en så liten sak kan göra! beställa hem lite mer nu, så får vi uppgraderat mellan generatorn & batteriet med!