3113
Sök

Audi A6 1.8t -99 allmän "styling" & framtida stance! långtidsprojekt. [4 sale!]

Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee

ohshit
232 774 Visningar
Projektet avslutat 24 september 2012
1 277 Inlägg
3 maj 2012
cege. du får se sen när jag fixar camber på skrället. blir mer bonnafix än proffsmek då det inte finns kit å köpa..

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
3 maj 2012
har stel axel ju wink sne kapad fjädring, hahah , vad blir det för något nytt nu då smile ?

ohshit
1 285 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
cege. du får se sen när jag fixar camber på skrället. blir mer bonnafix än proffsmek då det inte finns kit å köpa..

how many grader? får nästan bli samma här med, schims fanns ju då inte till min mad

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
har stel axel ju wink sne kapad fjädring, hahah , vad blir det för något nytt nu då smile ?

haha "sne kapad fjädring" ja wink

jadu, blir nya bas/basar & ny låda antagligen, vad är ännu icke bestämt! smile

The löwer class.

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
3 maj 2012
kan försöka fixa ett kort så får du se att man fått sin fusk chamber wink och 15 tums eller ? smile

ohshit
1 285 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
kan försöka fixa ett kort så får du se att man fått sin fusk chamber wink och 15 tums eller ? smile

gört! smile

Ja e.v! kikar på lite annat med smile

The löwer class.

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
3 maj 2012
tycker B2 håller i länge även om jag kör med ett hollywood HX3K steg smile och spelar över rätt så ofta på en fredag och lördag smile blir det några mer träffar för audin då ?smile
Senast redigerat av Digrell (3 maj 2012)

ohshit
1 285 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
tycker B2 håller i länge även om jag kör med ett hollywood HX3K steg smile och spelar över rätt så ofta på en fredag och lördag smile blir det några mer träffar för audin då ?smile

ja b2 är allt fina basar! kommer dock bli annat märke om jag får bestämt mig smile

jodå, ska iväg till motormässan i kd till helgen, sen är det väl arvika om inte alltför länge smile

The löwer class.

1 277 Inlägg
4 maj 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

how many grader? får nästan bli samma här med, schims fanns ju då inte till min mad

Funderar på att bara kapa av länkarmar och fixa härdade gängstänger så ja kan få ställbart. får nog vinkla tornen litegranna fram og bak med isf. prio ett är slangklämmor så man kan låta kapen sätta tänderna ordentligt i fjädrarna

ohshit
1 285 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

Funderar på att bara kapa av länkarmar och fixa härdade gängstänger så ja kan få ställbart. får nog vinkla tornen litegranna fram og bak med isf. prio ett är slangklämmor så man kan låta kapen sätta tänderna ordentligt i fjädrarna

vilken uppfinnare du är olof! smile

The löwer class.

1 277 Inlägg
4 maj 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:
Cgee skrev:

Nå ej, vem som helst som tänker te lite kan ju fixa de smile

ohshit
1 285 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

gäller bara o tänka till då wink

The löwer class.

1 277 Inlägg
4 maj 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:
Cgee skrev:

en baggis ju! fixar ställbara länkisar fram å bak först, sen kapa ur en kil ur fjäderbenstornen och ställa in cambern man vill ha, sen svetsa ihop fjädertornet igen och voila! så slipper man att tornen blir snea åt fel håll.

ohshit
1 285 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

en baggis ju! fixar ställbara länkisar fram å bak först, sen kapa ur en kil ur fjäderbenstornen och ställa in cambern man vill ha, sen svetsa ihop fjädertornet igen och voila! så slipper man att tornen blir snea åt fel håll.

lämnar bilen hemma, kom när du känner för o fixa wink

The löwer class.

1 277 Inlägg
4 maj 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:
Cgee skrev:

Lat man får va... smile men det finns säkert en färdig sats att tillgå till din.. smile

ohshit
1 285 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

Lat man får va... smile men det finns säkert en färdig sats att tillgå till din.. smile

dessvärre inte, har kollat smile

The löwer class.

1 277 Inlägg
4 maj 2012
Cgee skrev:
cykelpump skrev:
Cgee skrev:

Men iaf du har ju länkarmar bak med, dags å börja meka nu då wink

ohshit
1 285 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Cgee skrev:
cykelpump skrev:

Men iaf du har ju länkarmar bak med, dags å börja meka nu då wink

njaa, är nog för lat som du säger wink

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140715/140715-84f7d8cc135719c40cdd72734330662b.jpg
roll

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
Fick även kopplat in en 50mm2 jord mellan batteri & chassi nu, o tänk va mycket bättre en så liten sak kan göra! smile beställa hem lite mer nu, så får vi uppgraderat mellan generatorn & batteriet med! smile

The löwer class.

Sök