3758
Sök

Audi A6 1.8t -99 allmän "styling" & framtida stance! långtidsprojekt. [4 sale!]

Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee

ohshit
232 761 Visningar
Projektet avslutat 24 september 2012
Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
24 maj 2012
den ser ju  rent förjävlig ut nu cigge mannen big_smile  nu får du skärpa dig..  ! skojja bara , den har blivit galet snygg nu.. är lite avis på dig nu big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
24 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
den ser ju  rent förjävlig ut nu cigge mannen big_smile  nu får du skärpa dig..  ! skojja bara , den har blivit galet snygg nu.. är lite avis på dig nu big_smile

mohaha! lol Förutom lite små störningsobjekt i lacken så börjar jag bli fasligt nöjd faktiskt! big_smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
24 maj 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

mohaha! lol Förutom lite små störningsobjekt i lacken så börjar jag bli fasligt nöjd faktiskt! big_smile

snacka int eom  störningsobjekt i lacken..  halva bilen är ett störnings objekt  med min big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
24 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

snacka int eom  störningsobjekt i lacken..  halva bilen är ett störnings objekt  med min big_smile

Man blir lite pedantiskt av sig! wink haha! Din är då inte bättre heller! big_smile Me jelly!roll

The löwer class.

2 322 Inlägg
24 maj 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

Man blir lite pedantiskt av sig! wink haha! Din är då inte bättre heller! big_smile Me jelly!roll

pedantiskt vet jag inte , men  man blir skadad så fort man ser skiten på lacken som inte skall vara där big_smile  och perkeringsbucklor

ohshit
1 285 Inlägg
24 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

pedantiskt vet jag inte , men  man blir skadad så fort man ser skiten på lacken som inte skall vara där big_smile  och perkeringsbucklor

Känner igen mig något så fruktansvärt! Finns lite ytrost som ska fixas & lite "småskit" som ska poleras bort snarast! big_smile Måste ju va fresh inför sthlm! cool

The löwer class.

2 322 Inlägg
24 maj 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

Känner igen mig något så fruktansvärt! Finns lite ytrost som ska fixas & lite "småskit" som ska poleras bort snarast! big_smile Måste ju va fresh inför sthlm! cool

big_smile fan jag är lite orolig  inför resan ...  kommer säkert köra sönder den på vägen upp.. 120 mil fram o tillbaka på en dag..   börja köra kl 0400  sen åker man väl hem runt 18.00 tiden..  5-6 tim körning hem.. galet trött kommer jag vara på vägen hem, o tjejen har inget körkort så jag måste köra hela vägen

ohshit
1 285 Inlägg
24 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

big_smile fan jag är lite orolig  inför resan ...  kommer säkert köra sönder den på vägen upp.. 120 mil fram o tillbaka på en dag..   börja köra kl 0400  sen åker man väl hem runt 18.00 tiden..  5-6 tim körning hem.. galet trött kommer jag vara på vägen hem, o tjejen har inget körkort så jag måste köra hela vägen

MEN SÄG INTE SÅ! vart fan orolig jag med nu tongue Surt o köra 120 mil då! Har själv en 5 timmar cirkus dit så inge bättre här heller! Fast dock har ju dom andra medpassagerna körkort då så man kan ju byta! smile

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
25 maj 2012
Trådstartare
Har lite funderingar ang. takboxen med! Ska man ta av den & bara köra med tackräcken kanske?

Vad tycker ni? smile Ris eller ros?

The löwer class.

325 Inlägg
25 maj 2012
takboxen ska du ha kvar tycker jag smile det hör liksom till en fet Avant wink bara ett bogg-släp full i snöskotrar som saknas wink

OPEL

Tankare
185 Inlägg
25 maj 2012
Låt takboxen vara, lacka nått snyggt eller sätt på klistermärken!

Det heter starkare och inte högre! PUCKON

2 322 Inlägg
25 maj 2012
gör efter ditt eget tycke.. men till träffen  skulle jag tagit bort den (sthlm träffen) mer cleant när det gäller stance träffen

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
25 maj 2012
Men tag om han vill packa massa saker då ? wink du är det välbehövligt att ha en takbox när basarna ta plats big_smile tycker takboxen ska vara kvar smile

818 Inlägg
26 maj 2012
Tycker du borde ta bort takboxen

ohshit
1 285 Inlägg
26 maj 2012
Trådstartare
Haha mycket delade åsikter här roll

Bestämt mig för att ta va boxen, har en känsla att det kommer som sagt bli mer "stilrent" utan, så vi får se! smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
26 maj 2012
Cgee skrev:

Bestämt mig för att ta va boxen, har en känsla att det kommer som sagt bli mer "stilrent" utan, så vi får se! smile

ja jag menade på att du inte skulel ta bort den helt o hållet big_smile för det är snyggt på din audi.. det jag menade på var till stance träffen vi skall på så kan du nog ta bort den.. du lär ju få  fan så mkt cleanare bil utan box under träffen.. big_smile eller vad tror du själv... men som jag nämnde innan.. känn efter själv hur du vill ha det..  du ville ha åsikter av svenska folket , men i slutänden är det du som bestämmer själv hur du vill ha den big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
26 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

ja jag menade på att du inte skulel ta bort den helt o hållet big_smile för det är snyggt på din audi.. det jag menade på var till stance träffen vi skall på så kan du nog ta bort den.. du lär ju få  fan så mkt cleanare bil utan box under träffen.. big_smile eller vad tror du själv... men som jag nämnde innan.. känn efter själv hur du vill ha det..  du ville ha åsikter av svenska folket , men i slutänden är det du som bestämmer själv hur du vill ha den big_smile

Så sant så sant! Nejmen har själv funderat på att ta av den, därav frågan smile Men vem vet, kanske slänger på den igen senare, funderar dock om man ska behålla takräcket på iaf smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
26 maj 2012
helt enkelt ditt egna beslut big_smile sova time natti

ohshit
1 285 Inlägg
26 maj 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
helt enkelt ditt egna beslut big_smile sova time natti

Sant det! wink Gonatt hörru!

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
28 maj 2012
Trådstartare
Inte fått så överdrivet mycket gjort, men takboxen är av, städat bilen inuti & även gjort en höjning av röven då däcken började bli mindre & mindre! roll And here's sum pics!

https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140715/140715-fce5cdccf765cbb77e3d981c7c7a61f0.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140715/140715-4b96cba0b310c5aa95c1243aa721ed42.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140715/140715-960084b41dbf79bfeb0c8a1625aef677.jpg
Här ser ni även hur det vart med höjningen! smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140715/140715-303b57a9d8594c98179a52f6cce0a726.jpg

Lite småfix återstår innan sthlm slow, dock jobbar jag en del & orken är inte på topp tyvärr så får se hur mycket man hinner med.

/Cgee

The löwer class.

Sök