Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
Kan nog ta med den till sthlm om herr. olof kommer med den till mig under veckan!
Vad äre i strömstad då btw?
Du kan fån imorgon, smit förbi mekonomen bara så kan ja ge dej den.
fan va schysst av dig cykelpump att jag får låna valsen.. du kan lita på mig att du får tillbaka den hel med tjänster i gentjänster så bara säg till mig om du behöver något om jag kan fixa fram så
Kan nog ta med den till sthlm om herr. olof kommer med den till mig under veckan!
Vad äre i strömstad då btw?
fan va schysst av dig cykelpump att jag får låna valsen.. du kan lita på mig att du får tillbaka den hel med tjänster i gentjänster så bara säg till mig om du behöver något om jag kan fixa fram så
Äh, inga problem vettu, den va ändå int så dyr å nu har ja använt klart den på volvon iaf
Jag behöver camber-shims! mohaha
vet i fan hur jag fixar till audi, har funderat själv med
min tjejs syster tar studenten så då skulle vi dit o fira henne det sägs att det är förjävliga vägar i strömstad för oss.. så vi får se hur långt jag kommer med ming där borta
Taren med till sthlm jao!
Aha! Får se om jag jobbar då eller inte!
HAHA, då äre bäst du har plankorna med dig!
HAHAHA ska jag planka genom hela stan där då ?? hahahaha
Haha, ja så kör jag bakom & plockar upp dom inför nästa gupp! Fan va kul det hade sett ut!
Jag behöver camber-shims! mohaha
vet i fan hur jag fixar till audi, har funderat själv med
Samma här, tänkte köra med brickor, men är ju fem bultar på min så vet inte hur ja ska sätta ut dom
gör som jag ska göra, kapa å vinkla tornen cg. ska fixa fram efter jag breddat skärmarna litt fram då dom inte alls gillade att bli valsade
bak går ju inte vinkla tornen på nån bil utan att du måste lägga camber ??
vinklar tornen för ja vill ha camber, på v40:in äre inga problem, är ju fjäderben å muppupphägning, dvs inte en fast axel utan separat så ja kan få camber tills jag storknar
gör som jag ska göra, kapa å vinkla tornen cg. ska fixa fram efter jag breddat skärmarna litt fram då dom inte alls gillade att bli valsade
bak går ju inte vinkla tornen på nån bil utan att du måste lägga camber ??
vinklar tornen för ja vill ha camber, på v40:in äre inga problem, är ju fjäderben å muppupphägning, dvs inte en fast axel utan separat så ja kan få camber tills jag storknar
Men de e bara å mäta å kapa lite vettu, inga problem fan. du kapar tornetnästan helt loss, lämnar bara i botten kvar, då kan du ju höja å sänka bil å få mer/mindra camber, väljer vad som blir snyggt, fyller i med plåt bränner svetsen å sen mäter du va mö de ble å gör samma på andra sidan, ja tror det tar 1 timme pga all drit som v40:in har påhängt på tornet. ja kan fota noga cg så du kan apa efter
Men de e bara å mäta å kapa lite vettu, inga problem fan. du kapar tornetnästan helt loss, lämnar bara i botten kvar, då kan du ju höja å sänka bil å få mer/mindra camber, väljer vad som blir snyggt, fyller i med plåt bränner svetsen å sen mäter du va mö de ble å gör samma på andra sidan, ja tror det tar 1 timme pga all drit som v40:in har påhängt på tornet. ja kan fota noga cg så du kan apa efter
Pics lär väl behövas ja
Men jag har ju dock stel axel jag.
jasså på framvagnen med?
ååååååååh, tänkte bak jag nu
Nej men fram har jag lite camber redan så där äre lugnt, the rear is the issue!