..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
ja de va lite surt men nu har ja hittat felet, var en slang under insuget som spränges o precis när de hände så kom näven fram på däcket så var därför de lät lite lustigt tur de va så lätt fel
Vafan fick du massa vatten på rutan eller var det olja? Kanske har du tur och det bara är en kylarslang som sprängts, det smäller ganska högt kan jag berätta av egen erfarenhet:)
en kylarslang låter inte så
Haha i told u so:)
Men skämt åsido, jävligt skönt för dig att det var så lätt och billigt fel:)
Vafan fick du massa vatten på rutan eller var det olja? Kanske har du tur och det bara är en kylarslang som sprängts, det smäller ganska högt kan jag berätta av egen erfarenhet:)
en kylarslang låter inte så
Haha i told u so:)
hehe, ja själva smällen från slangen var nog inte så hög, var mer från näven på däcket som slog i hjulhusen
jo de va skönt att de va så lätt fel men nu är HELA motorn dränkt i kylarglykol=kladdigt
hehe, ja själva smällen från slangen var nog inte så hög, var mer från näven på däcket som slog i hjulhusen
jo de va skönt att de va så lätt fel men nu är HELA motorn dränkt i kylarglykol=kladdigt
ja du sa det. men ändå.. haha.
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Härligt att se, och fruktansvärt insperande! Satt på jobbet igår natt och läste hela tråden. Idag har jag köpt en 745a -89 och en B230ft samt hyrt garage! Tack ska du ha!
Härligt att se, och fruktansvärt insperande! Satt på jobbet igår natt och läste hela tråden. Idag har jag köpt en 745a -89 och en B230ft samt hyrt garage! Tack ska du ha!
tackar jaså de blir turbo kombi då 16v turbo med sen eller? vsg
så nu har ja hämtat volvon var i bättre skick än jag först trodde, så får se om man river ur inredningen på denna eller inte, kanske blir att behålla den blå med