har inte hänt så jätte mycket nu, men den blå är snart helt nerplockad
och så har jag köpt en till 16v motor så funderar på att sug trimma den. kan ju va kul att ha en 16v turbo o en 16v sugis
sen har ja köpt lite grejor till den vita olja,filter m.m + två nya tröskellådor, för dom gamla hade ett rost hål vardera så tyckte de va bättre o köpa helt nya istället för att laga dom gamla
nu har ja hämtat 16v motorn och börjat plocka ner den lite
nya motorn
bra komp va de ialf, låg mellan 12-14kg på alla cylindrar så verkar va ganska frisk.
lite dålig
så nu ska jag tvätta av denna och avgöra om jag ska renovera den eller inte, sen ska jag lyfta ur motorn, bakaxeln och framvagnen ur den blå och sen in med den vita i "garaget" o börja riva ur den motorn+elen
Har inte gjort nått med bilarna än, har haft fullt upp med annat
Men har skaffat en riktig svets nu så man slipper låna en hela tiden och så ska ja köpa en ny framvagn (från 16v) o kanske köpa en till 16v motor kan ju va bra att ha 3st så i helgen ska ja riva ner de sista på den blå o kanske hämta den tredje 16v motorn
Jag har en FRÄCH 8v framvagn om du vill ha? är ju exakt likadana
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
då måste du ha säkerhets åtgärder etc, godkänt av något tror jag det är, men 10 är det man får ha iallafall utan att ha den fastsatt på väggen med skyltar etc.
då måste du ha säkerhets åtgärder etc, godkänt av något tror jag det är, men 10 är det man får ha iallafall utan att ha den fastsatt på väggen med skyltar etc.
detta ska följas, ska bli kul att se vad du hittar på framöver gillar idén om att ha en trimmad 16v turbo oh sugtrimmad, svårare att komma upp i höga hk med sugmotor med uj så gött en vråltrimmad 16v turbomotor låter du skulle köpa den där 3e motorn sen ha en med turbo, en sug och en med kompressor
Senast redigerat av MrJansson92 (14 september 2013)
detta ska följas, ska bli kul att se vad du hittar på framöver gillar idén om att ha en trimmad 16v turbo oh sugtrimmad, svårare att komma upp i höga hk med sugmotor med uj så gött en vråltrimmad 16v turbomotor låter du skulle köpa den där 3e motorn sen ha en med turbo, en sug och en med kompressor
tackar
ja de kan ju va lite kul med variation får bygga snabbfäste på motorerna så de går snabbt att byta sen hehe ja kompressor vore nått de ska ja fundera vidare på