fick ta mig en rejäl funderare på detta, fick inse dock att jänkarna är för jäkla duktiga på att skapa vackra herrgårdsvagnar. och detta kommer från en som inte har så mycket till övers för amerikanska bilar.
så för mig blir det nog Caddilac CTS-V wagon. motivationen är att den ser så förbannat arg ut
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Den första originalarn med femhalvorna är snygg!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Är lite osäker på vad som är vackrast.. en av dåtidens (i amerikanska mått mätt ) ren och sparsmakad kombi från Buick 1967 års modellprogram
Eller en riktig kromtyngd jävel i form av 1958 års Plymouth Custom Suburban
Senast redigerat av Dixieman (21 februari 2013)
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Du har inte läst igen hela tråden va? Annars finns det en bild på en sådan i inlägg 137!!
/Benny
Väldigt intressant tråd måste jag säga, väldigt intressant att se vad andra har för smak. Tyvärr har många av dom snyggaste redan postats, så har lite idetorka just nu..