2988
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

Finraggare
2 381 Inlägg
1 mars 2012
Alltså. Hur många gånger har vi fått trådar låsta för att folk inte klarar av att följa garagets (rätt dumma men fullt ändå) regler?

Detta är en TRÄFF. Ingenting annat. Vill ni prata om fotboll får ni göra det via pm eller någon annan stans. Vill bara inte få tråden låst

I love being a nobody - because nobody is perfect.

15 Inlägg
2 mars 2012
Ursäkta OT! dom som nämnde innan om cruising då? och hela grejen är väl sammanhängande med träffen eller? och så länge men inte skriver som typ "streetrace etc" så finns det ju ingen anledning till att låsa.

Finraggare
2 381 Inlägg
2 mars 2012
Cruising är ok enligt garagets regler, men alla omskrivningar som "andra aktiviteter" "fika" "fotboll" osv leder i 101 fall av 100 till att tråden låses hmm

15 Inlägg
2 mars 2012
även om du kan tolka vad "andra aktiviter är" så kan du ALDRIG prata för mig.. sen är det väl skillnad att skriva det man menar som typ om fotboll,streetrace etc? då finns det ju skrivet på svart och vitt ? och då har dom rätt att låsa? rätta mig om jag har fel? och FIKA kan man oxå gör på en träff tex som brostugan? eller låser dom tråden om man skriver "hej jag kommer och fikar och tittar på alla fina bilar" alltså jag kanske är helt fel ute :S

Finraggare
2 381 Inlägg
2 mars 2012
Talar bara av erfarenhet vilka trådar som låses. vore trist med denna

15 Inlägg
2 mars 2012
Absolut jag förstår dig och vet oxå att det är som du säger till viss del, ber om ursäkt om något fel från min sida har skrivits!!

663 Inlägg
2 mars 2012
Qziny skrev:
Inte för att va sån och uppmana till dålig körning men vafan blir det en karavan så kör ju karavanen hela tiden? Rött som grönt, så slipper man tappa bort varandra...
om det inte är större vägar där det är viktigt att stanna på rött då självklart! smile

Nej man stannar på rött och sköter trafikreglerna! hoppas du var ironisk med ditt fjortisinlägg!

77 Inlägg
2 mars 2012
Qziny skrev:
Inte för att va sån och uppmana till dålig körning men vafan blir det en karavan så kör ju karavanen hela tiden? Rött som grönt, så slipper man tappa bort varandra...
om det inte är större vägar där det är viktigt att stanna på rött då självklart! smile

Ja, vill du bli av med kortet och/eller smälla bilen så kör på, inga konstigheter wink

VIP Medlem
251 Inlägg
2 mars 2012
haha, sorry för en riktigt jävla dålig ide wink
Bara sett folk göra så på videos flertalet gånger... och då man inte riktigt känner till storstan vore det inte precis kul att tappa bort dom andra!

77 Inlägg
2 mars 2012
Qziny skrev:
haha, sorry för en riktigt jävla dålig ide wink
Bara sett folk göra så på videos flertalet gånger... och då man inte riktigt känner till storstan vore det inte precis kul att tappa bort dom andra!

Fixa GPS till din lur om du har möjlighet. Själv har jag sämsta lokalsinnet genom tiderna och hittar knappt till min egen säng, så jag vet hur det är smile GPS är bästa skiten!

172 Inlägg
2 mars 2012
Längtar till träffen smile finns det folk som inte hittar ditt så säg till så möter jag upp er nånstans så kan jag visa vägen

466 Inlägg
2 mars 2012
steffos_evoIX skrev:
Längtar till träffen smile finns det folk som inte hittar ditt så säg till så möter jag upp er nånstans så kan jag visa vägen

Hoppas gps gör sitt jobb smile
Visst står det en adress på första sidan
Ska bli redigt nice att få ta diesel monstret på en långtur smile

Christer *Dieselkungen*

172 Inlägg
2 mars 2012
Ghost Rider skrev:
steffos_evoIX skrev:

Hoppas gps gör sitt jobb smile
Visst står det en adress på första sidan
Ska bli redigt nice att få ta diesel monstret på en långtur smile

Det gör det tror jag, fin bil föresten smile

96 Inlägg
2 mars 2012
Jag skulle tro att de andra nattaktiviter ni pratar om är ganska omöjliga att styra upp med tanke på antalet som håller i det och de hundratals bilar som kommer dyka upp. En cruising är ganska enkelt, man säger att vid en viss tidpunkt rullar man in till stan och ser man ett gäng bilar i stan (Vilket man inte kan missa med så många bilar) så hakar man bara på bakom, krävs ingen som dirigerar osv.

Finraggare
2 381 Inlägg
2 mars 2012
Om jag fick en spänn för varje gång Christer skriver "monstret" så hade jag haft råd med en ny Dana bakaxel...

474 Inlägg
2 mars 2012
Bra sugen på att åka ner, hoppas man hinner pilla lite med kärran först!smile

466 Inlägg
2 mars 2012
kameramannen skrev:
Om jag fick en spänn för varje gång Christer skriver "monstret" så hade jag haft råd med en ny Dana bakaxel...

haha det är ju sant det är ju ett DIESEL MONSTER big_smilebig_smilelolcool

Christer *Dieselkungen*

Touch by U
910 Inlägg
2 mars 2012
Hur många blir det egentligen nu? Någon som har någon trevlig koll? big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

114 Inlägg
2 mars 2012
Fprobban skrev:
Hur många blir det egentligen nu? Någon som har någon trevlig koll? big_smile

Om du kollar facebook och plockar upp 50% utav dem så blir det ca 750bilar just nu då det är över 1500 som är anmälda som (kommer).

59 Inlägg
2 mars 2012
OJDÅ! det blir alltså några! big_smile

Sök