2825
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

141 Inlägg
23 april 2012
Ni som åker norrifrån, missa för guds skull inte karavanen!!

Start i Sundsvall, sedan längs E4 hela vägen ner till träffen.
Fler bilar möts upp i Hudiksvall, Söderhamn, Gävle och Uppsala.

Bor du några mil innåt landet eller några mil från E4?? Passa på att möta upp oss på någon av mötesplatserna!

Se länk för beräknade tider och exakta mötesplatser nedan:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 45&p=1

MVH
Bergvik - HMK
Senast redigerat av Bergvik (23 april 2012)

1 515 Inlägg
23 april 2012
CurvaN skrev:
Audi_powah skrev:
Mycket velande ifrån min sida, men ser ut som om jag kommer förbi med Evon iaf! Hoppas på att bli stenskotts-fri hah big_smile

Jadu kommer gå bärsärkargång annars med  tanke på vad som hände med polarens supra förut ..

Joo har har en hel del...Men hoppas att det hålls städat detta år iaf!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

SidewaysMonkey
56 Inlägg
23 april 2012
Audi_powah skrev:
CurvaN skrev:
Audi_powah skrev:
Mycket velande ifrån min sida, men ser ut som om jag kommer förbi med Evon iaf! Hoppas på att bli stenskotts-fri hah big_smile

Jadu kommer gå bärsärkargång annars med  tanke på vad som hände med polarens supra förut ..

Har aldrig vart på denna träff förut, men utveckla gärna vad du menar att det varit tidigare träffar med "städat" ?

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"

1 515 Inlägg
23 april 2012
johan1279 skrev:
Audi_powah skrev:
CurvaN skrev:

Har aldrig vart på denna träff förut, men utveckla gärna vad du menar att det varit tidigare träffar med "städat" ?

Jadu, menade att jag hoppas på att det blir mer städat ifrån vissa personer. Blivit en hel det ståhejj bland bilar och folk vilket resulterade i att bl.a många fick mängder av stenskott på sina bilar, vilket absolut inte är okej.
Och det kan även leda till otrevligheter, bråk, polisen osv.. smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Finraggare
2 381 Inlägg
23 april 2012
Jag var nog inte på samma träff - för där jag stod var det ko-lugnt förra året wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.

1 515 Inlägg
23 april 2012
kameramannen skrev:
Jag var nog inte på samma träff - för där jag stod var det ko-lugnt förra året wink

Brukar vara det om man står i mitten av mitten som du brukar big_smile

Finraggare
2 381 Inlägg
23 april 2012
Nu förstår jag inte smile Mitten av mitten? wink

1 515 Inlägg
23 april 2012
kameramannen skrev:
Nu förstår jag inte smile Mitten av mitten? wink

Jaa, Först in i mitten - Och då du är i mitten - ställ dig i mitten av den mitten! Nu förstår du va? Haha´big_smile

10 Inlägg
24 april 2012
Klart att man kommer! Hoppas att få snacka med en hel del Lancer Evolution förare.

Jdm

907 Inlägg
24 april 2012
Audi_powah skrev:
johan1279 skrev:
Audi_powah skrev:

Jadu, menade att jag hoppas på att det blir mer städat ifrån vissa personer. Blivit en hel det ståhejj bland bilar och folk vilket resulterade i att bl.a många fick mängder av stenskott på sina bilar, vilket absolut inte är okej.
Och det kan även leda till otrevligheter, bråk, polisen osv.. smile

Fördelen på den här träffen är att om bara hälften kommer som har sagt att dom kommer så kommer ingen kunna burna och spela alan inne på parkeringen för den kommer vara knökfull

48 Inlägg
24 april 2012
Tar nog och svänger förbi också. Finns ju alltid någe kull att se på och få lite idéer. cool

77 Inlägg
24 april 2012
JapX skrev:
Klart att man kommer! Hoppas att få snacka med en hel del Lancer Evolution förare.

Då ses vi där wink

Finraggare
2 381 Inlägg
24 april 2012
Klart.se och yr.no säger uppehåll!

Bil rekondare
173 Inlägg
24 april 2012
Kommer med subban eller nåt annat smile ska bli kul första gången ja är där..

239 Inlägg
24 april 2012
hänger förmodligen på! big_smile

265 Inlägg
24 april 2012
får verkligen hoppas på att vädret håller i sig även på lördag smile
för idag var det fint

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
24 april 2012
är det värt att sätta sig i en golf 2a och åka 16 mil för att åka på denna träff måntro?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

907 Inlägg
24 april 2012
Audi_Adam skrev:
är det värt att sätta sig i en golf 2a och åka 16 mil för att åka på denna träff måntro?

Det lär det vara

TSR
194 Inlägg
24 april 2012
Klart man kommer smile

Förra året var det mycket folk. I år kommer det bli sjukt smile

Följ gärna mina projekttrådar!
Audi S4 Biturbo
Nissan 180zx S12 Turbo

1 515 Inlägg
24 april 2012
2000+ Som tackat JA via Facebook, så lär vara sjukt mycket folk, och poliser lol

Sök