ang växelspaken så gjorde jag på min bil att jag köpte nya bussningar på volvo och monterade med o ringar som de ska sitta på varje sida om bussningen,blev stumt och bra och går och demontera snabbt vid växellåds byte
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
Okej, ja men de kostar pengar, inget man helst vill göra när man ska hålla nere kostnaderna Sen tror jag nog att de går minst lika enkel med en bult ist
Om man skulle varit seriös så skulle man köpt riktiga ersättningar till bussningarna som rally/rally cross bilarna använder.
Har nu jobbat på, men de mesta är små saker som inte är så mycke att dela med sig av. Det mesta som hänt nu är att växellådan är klar, bara oljebyte kvar. Motorn är klar för att lyftas i imorron och sen har jag gjort lite annat små grejs
Får ursäkta bilderna! Det måste ha varit skit på kameran som jag inte upptäckte förens jag fick in dom i datorn.
Mätarna håller på att placeras ut. Stolarna passas in och fästen byggs. Dock tog svtestråden slut mitt i allt så dom får bli klara imorron. Asfalts mattorna bort skrapade och batteriet flyttat till skuffen och dragningen klar.
Tvättat motorrum och bil idag och även klistrat på lite märken, vad tycks?
kanske skulle göra desamma med min 945:a som jag skaffa i veckan,har ju ändå en turbomotor ståendes i stativ i garaget ser bra ut,spänd på o se resultatet
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
Fick tag på hydra fälgar! Dock hade säljaren tydligen slarvat bort en..... Riktigt surt, men jag prutade iaf halva priset. Får duga som lek fälgar ist.... Om ingen har en hydra fälg att sälja billigt?
Motorn redo att hoppa i
Och den landa! Så nu ska allt kopplas in igen
Riktiga tändstift införskaffat.
Grejer till smörjnigen till turbon införskaffat!
Nu återstår det en massa små pill och att lådan ska upp
Oljefälla klar! vart själv riktigt nöjd och den verkar hålla tätt också. Onödigt att köpa en när man kan göra en själv, de är ju trots allt inte så svårt
Mätarna är monterade och klara och diverse annan el klar. Växellådan har kommit upp, ic, kylare och ställbar btr monterat och klart. Så nu återstår ännu mer små pill Fläktarna håller på att kopplas in och dp anpassas. Snart dags för att bygga avgas