Blir helgrymt! Läste kommentaren, måste vart förra hos mej för jag har då inte lackat några delar till golfen i min ägo förrutom plastinredning. Blir lite avis och stort sug att få tillbaka golfen! men lycka till med projektet!
tackar Ja jag är helnöjd med bilen faktiskt. Har du redan gjort dig av med 740:n?
Har även varit och hämtat bilens blivande hjärta Tankarna gick ju runt Golf GTI's 1,8T(AGU) motor men då det redan finns flertal som gjort detta så ändrade jag mig vad det blir får ni se när jag flyttat in i garaget. Men det är ingen operation som drar igång innan hösten.
"Tackar Ja bilen är i väldigt bra skick faktiskt. Följ med här och hojta till när du ser att jag slängt i Porsche stolarna så kan vi säkert komma på ett fint pris för corrado stolarna :p "
Börjar hända lite Börjat förbereda en hel del för lack och även gjort en service med olja,tändstift, olje/luft-filter och bytt förgasargummi. Provat mina blivande vinterfälgar som jag även kommer ha för att åka till jobbet med istället för mina extremt lågprofilsdäck Blev ganska bra här kommer lite bilder.
Det skruvas endel och elmia närmar sig med stora steg
Ska försöka hinna lacka grillen också i samma färg som listerna, skrämbreddarna ska på plats, däck ska krängas och Spacers ska beställas. Sen är det väl dags att börja putsa lite innan man far ner till Jönköping
G60 paketet, snyggt! Snyggaste stylingen till Golf II, tycker ja! Å en kapsylöpnnare ifrån Golf V, tagit mittkonsollen från femman med eller? Måste ju ha någonstans att förvara den.
Jävlar vad snabb du var med kapsylöppnarn jo om jag får allt som jag vill så blir ganska mycket taget från en Golf R -11 inredningsmässigt då vill säga. Ja jag håller med dig G60 är absolut det snyggaste. Hittade skrämbreddare och kjolar runt om för 900:- Det är bara tacka och ta emot. Jävligt bra blev det att lacka dom och listerna på kofångarna i mecas listsvarta färg Nu längtar jag så in i He*#%¤e på att få på type A fälgarna och trycka ner han i backen ännu mer
Jävlar vad snabb du var med kapsylöppnarn jo om jag får allt som jag vill så blir ganska mycket taget från en Golf R -11 inredningsmässigt då vill säga. Ja jag håller med dig G60 är absolut det snyggaste. Hittade skrämbreddare och kjolar runt om för 900:- Det är bara tacka och ta emot. Jävligt bra blev det att lacka dom och listerna på kofångarna i mecas listsvarta färg Nu längtar jag så in i He*#%¤e på att få på type A fälgarna och trycka ner han i backen ännu mer
Haha, har en likadan i firmabilen som jag spenderar stor del av mina arbetsdagar i. Så man har ju sett den ett par gånger. Låter spännande med R inredningen, kan bli riktigt häftigt! Jobba på! Hehe du har ju i alla fall din bil stående på backen, min står i luften på pallbockar utan hjulnav runt om.
Jodå jag kör på Har idag fixat lite små pill och mätt lite till spacerplattorna. Så kommer beställa dom imorgon sen är det bara vänta på att däcken ska komma Om allt går vägen så kan jag nog hämta spacerplattorna imorgon