happ.. då ha man plastat ihop bakdelen lite då.. ha kommi så långt att innan ja kan fortsätta så måsta de plastas lite.. så nu sitter man å har inget att göra.. väntar på att d ska härda.. så kan inte fortsätta förän tidigast imorn..
Ha fått bakdelen på plats.. ska fästa i nedre kanten till tror ja.. sen e d klart! möjligen lite finjusteringar! sen e de dax att börja med fronten.. ska skruva loss lite delar från orginal fronten imorn å sen får man väl se hur man ska gå till väga för å få på den nya fronten.
Jag tycker det är bra med sånna här trådar, för då slipper man alla dumma frågor om hur man gör det och det... Här visas det ist. och en bild säger mer än tusen ord!
Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Kul att nån gillar tråden iaf försöker fixa så mkt bilder ja kan.. men som för många andra så blir kameran ofta efter när man sticker till garaget.. (även fast i mitt fall så sitter garaget ihop med bostaden,) så orkar man inte hämta den..
Pust.. kommer direkt från garaget, fi faen va jobb de e å få allt å passa perfekt så man blir nöjd bakdelen är fortfarande inte på plats, en del finlir innan den passar perfekt.. om man ändå hade kunskapen hur alla bär sig åt för å få de bra så sku man spara tid långt över hälften av tiden i garaget går till att fundera menmen.. har ju hela vintern på mj..
H pillat lite i garage och har börjat med fronten lite, provmonterat å kolla lite hur allt passar å sånt.. passformen är väl hyffsad faktiskt.. men ändå inte helt bra
Tackar så mycket Då är vi två som ser fram emot att se det färdiga resultatet
Va i garaget lite ikväll och latja lite
Gjorde ett stänkskydd till höger bakrehjulhus.. eftersom denna bakdel går längre ut än orginal så blev de till att göra nytt.. de blev någorlunda enligt mj : Det blir säkerligen bättre med fälg på plats.. remember that
Ett tips när man beställer från usa eller ett icke EUland är att be firman skriva ner kvittot till 1700kr så slipper man tullen, eller be dom skicka som gåva. min brorsa har beställt lite prylar och det har funkat bra att göra så. Bara att fråga firman om det går..går det inte så har man iallafall gjort ett försök=)
hade en Probe innan med (gen.1) med turbo 4:an.. sicken skitbil det va.. den gick sönder stup i kvarten.. men har man tur att hitta en som funkar så har gen.2 en massa najs grejjer....