22 februari 2012
Trådstartare
haack skrev:
för att påstås vara en "originalare" så börjar de bli lite mycket eftermarknadsprylar på den....snart är den lika original som min 325:a...
misstolka mej inte nu, jag tycker din bil är fin, och verkar vara i ett skick utöver det normala, men original efter efter att du plockat på de saker du vill/tänkt? njae...
Fast om vi tänker i realtid så är den helt original
Den enda eftermarknadsdelen som kommer sitta på år 2012 är Supersprint Race-avgassystemet som jag får hem snart... Om vi nu då inte ska kalla de nyrenoverade originalfälgar och nya BMW originalfälgemblem eftermarknad också?..isåfall är den galet långt ifrån original
Längre fram däremot om jag skaffar nåt bilsteinkit t.ex. och kolfiberinsug, så håller jag med om att jag inte kan kalla den original, men det är framförallt "känslan" på utséendet jag ska behålla original... det är min tanke. "Original med lite plus i kanten", skulle jag vilja kalla det
Skaffar man inte nåt gött avgassystem och kolfiberinsug missar man mycket med att äga en M3:a tycker jag
/David
Senast redigerat av D_Nilsson (22 februari 2012)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson