Du märker väl inte direkt något.. Har för mig att man i stort sett bara yrar till lite och somnar av avgaserna. Sen hur lång tid det tar från att man somnat tills man dör vet jag inte men du har väl en risk för permanenta hjärnskador och skit. Usch.
ja, om man gör det tillräckligt länge, somnar man in fridfullt eller kan man få panik för man kvävs?
Sen undrar jag om anti depressiva tabletter verkligen funkar?
Ett besök hos en psykolog är nog det första du skall göra.
Tror inte det hjälper, jag är nog på gränsen.. vet inte om jag vill ha hjälp, det här är ingen snyftatråd, ingen vet om något förutom ni, vill se hur det är att skriva om det.
söker också andra som känner lika, främst dom som tagit antidep, om det verkligen hjälpte/hjälper? att må bättre alltså, inte överdosera.
jag har ångest hela tiden, svårt att andas, ont i brösten och kan inte somna om nätterna.
Micksson skrev:
Du märker väl inte direkt något.. Har för mig att man i stort sett bara yrar till lite och somnar av avgaserna. Sen hur lång tid det tar från att man somnat tills man dör vet jag inte men du har väl en risk för permanenta hjärnskador och skit. Usch.
ok, ja det är det sista man vill, att leva med hjärnskada i rullstol.. enda som är säker är väl en granat i käften eller hoppa, men vill inte skapa sån oreda.. somna in i bilen verkar bäst..
Som tidigare sagt, sök hjälp omgående. Ingen ska behöva gå runt med ångest. Allt går att lösa, och att somna in av avgaser är inte den rätta lösningen.
Käkar själv anti dep. gjort det cirka 2 ½ månad.. I början mår man oftast sämre, men efter 2 veckor så börjar det att kännas bättre. Läkaren rekommendera mig även att börja träna vilket jag gjort och känner att jag mår mycket bättre av träning.
Käkar själv anti dep. gjort det cirka 2 ½ månad.. I början mår man oftast sämre, men efter 2 veckor så börjar det att kännas bättre. Läkaren rekommendera mig även att börja träna vilket jag gjort och känner att jag mår mycket bättre av träning.
På vilket sätt mår man bättre? man glömmer ju inte alla problem direlt, och vart du typ, överraskad själv att de verkligen funka?
lutar åt att söka hjälp och titta mer på antidep, är det bara att gå till vårdcentralen eller en psykolog och be om dessa?
tror jag tänker aldeless för mycket, oroar mig, får ångest. Kan inte lyssna på lugna fina låtar utan att tappa livslusten helt och tänka hur skönt det vore att slippa allt.. känns som man är till besvär bara, även med denna tråd, hatar verkligen att prata om mig själv, men är tvungen, går bättre om man får va anonym..