Klocka Solglasögon Telefon Tatuering Halsband Kamera Resa
Hur stor budget har du?
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Vad har du för budget? En gemensam resa till Las Vegas för att gå på Sema Show som går av stapeln den 30:e Oktobet kanske? Där finns det någonting för alla bilentusiaster vad man än gillar för bilar, dessutom finns det jättemycket att göra i Las Vegas. Kan det vara någonting?
Senast redigerat av Tynnerstroem (31 januari 2012)
Presentkort på lämpligt ställe (alltid trevligt att köpa något man vill ha för oväntade "pengar") och några lotter, gärna något som tar tid att skrapa (mer spännande än ett paket man öppnar direkt). Till dig köper du underkläder av godis.
* såndär upplevelsegrej, köra sportbil * armband eller annat smycke * sen hittade jag på en sida; diodskruvar för nummerplåt, låsknoppar med diod, insteg och golvbelysning(är det så att det lyser när man öppnar dörrn?) ,och led spots att ha under bilen. Vet dock inte om dessa grejer passar till en s80? inte utseendemässigt men tekniskt?
* såndär upplevelsegrej, köra sportbil * armband eller annat smycke * sen hittade jag på en sida; diodskruvar för nummerplåt, låsknoppar med diod, insteg och golvbelysning(är det så att det lyser när man öppnar dörrn?) ,och led spots att ha under bilen. Vet dock inte om dessa grejer passar till en s80? inte utseendemässigt men tekniskt?