Ok, nu hänger jag på, alltid kul med SPL & SQ kombinationer
Precis, de e just drivet (trots OEM uppgradering) jag är lite orolig för att middarna tappar kontrollen vid lite högre volymer när man spelar musik på ca 160 bpm. Så lite driv kombinerat me lite SQ, som jenkarna kallar de "most bang for the buck"
Men vi är inne på rätt spår nu iaf.
Har även tittat lite på Ground Zero, Helix & Hifonics
Jag har bara provat U dimension kitet och ska jag vara helt ärligt tyckte jag det va skräp. Jag köpte mitt kit begagnat dock ska tilläggas. Men tyckte de saknade djup helt och jag kan inte påstå att jag var speciellt nöjd då konen sprack tvärsöver!
Jag har bara provat U dimension kitet och ska jag vara helt ärligt tyckte jag det va skräp. Jag köpte mitt kit begagnat dock ska tilläggas. Men tyckte de saknade djup helt och jag kan inte påstå att jag var speciellt nöjd då konen sprack tvärsöver!
Jag har JR middar och dem spelar på nåt riktigt bra, med bra djupbas på endast HU. Har hållt att manglas länge nu.
Valet är oandvänt µ-Dimension Element 6 Comp kit el enbart JL Audio TR650-CSI midbasarna för 500kr
Enbart midbasar kan väl inte vara ett alternativ? Diskant behövs ju också.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.