Angående: Karavan från Göteborg till - BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj Nu är det dags för en ny och trevlig BMW träff 2012
Tänker så, åka från Göteborg mot Jönköping, ta med folk från Jönköping, kanske träffa folk fån Helsingborg som också kör via Jönköping och därefter åka tillsammans mot Eskilstuna.
Naturligtvis åker vi tillsammans i lugnt och rå så att alla kan vara med.
KOMPLETERING Vilken tid man ska åka från Göteborg berör på till vilken tid kan man köra på bana men kan tänka mig fyra från Göteborg då är vi där i Jönköping innan halv sex på bensinstationen, ta en snabb kafé och därefter kör vi vidare till nästa kafé paus. Vad tycker ni?
Jag tycker ni riktar in er på gänget som vill ställa ut. De få till antalet som ska köra bana får ta sig till området "för egen maskin" tidigare än er.
Kanon! Länkar detta på de olika forumen och Facebook. Lägg upp avgångstid så fort som möjligt.
Misstänker att du själv lägger upp länk på Bimmerpower?
Ska vi inte spika tid och plats någonstans så att ni som åker från Göteborg kan möta upp oss i Jönköping och samåka med oss därifrån? Tanken är att alla som åker från Malmö, Helsingborg, Göteborg osv samlas i Jönköping och sen åker vidare uppåt!
Statoilmacken som ligger utmed avfarten till Elmia på E4an tror jag hade fungerat bra! Till Elmia hittar väll alla?
Vad säger ni göteborgare? Vilken tid blir bäst att samlas?
Låter som en bra idé att möta upp er i Jönköping, kan bli en grym karavan ! Men vet ni ungefär när ni tänkt rulla ifrån Göteborg? Så att vi vet vilken tid vi ska rulla ifrån Skåne. Vet inte vad Jönköpingsborna anser en bra tid att samlas i Jönköping?
Vi har satt preliminära tid att rulla från hbg kl. 03.30, borde var i jkpg runt kl. 05.30 då!
Låter som en bra idé att möta upp er i Jönköping, kan bli en grym karavan ! Men vet ni ungefär när ni tänkt rulla ifrån Göteborg? Så att vi vet vilken tid vi ska rulla ifrån Skåne. Vet inte vad Jönköpingsborna anser en bra tid att samlas i Jönköping?
Vi har satt preliminära tid att rulla från hbg kl. 03.30, borde var i jkpg runt kl. 05.30 då!
Mvh C
Det här kommer bli grymt!
Jag tror att det blir lagom att åka från Jönköping runt 06:00. Det tar ca 3 timmar att åka från Jönköping till Eskilstuna (eniro.se). Säg att vi åker härifrån runt 06:00, stannar i Linköping och plocka upp gänget där och tar en bensträckare så är vi framme innan 10:00 vilket är ganska lagom. Insläppet för utställande bilar är mellan 09:00 och 11:00..
Mvh C
Det här kommer bli grymt!
Jag tror att det blir lagom att åka från Jönköping runt 06:00. Det tar ca 3 timmar att åka från Jönköping till Eskilstuna (eniro.se). Säg att vi åker härifrån runt 06:00, stannar i Linköping och plocka upp gänget där och tar en bensträckare så är vi framme innan 10:00 vilket är ganska lagom. Insläppet för utställande bilar är mellan 09:00 och 11:00..
Det kommer bli fett grymt !
Oki men då tror jag nog att vår preliminära tid får bli den tiden vi rullar så att man kan rulla i lugn och ro upp. gör ju inget om vi är där lite innan!
Oki men då tror jag nog att vår preliminära tid får bli den tiden vi rullar så att man kan rulla i lugn och ro upp. gör ju inget om vi är där lite innan!
Var det vid Statiol vid Elmia vi tänkt mötas?
Kör på det, så hinner vi ladda upp med kaffe osv innan vi åker uppåt Aa jag tror att det blir bra att samlas där, ingen behöver ta omvägar utan det ligger på vägen + att alla hittar väll dit