2618
Sök

Vad tycker ni om Big Brothers startfält?

:-)
367 Inlägg
21 februari 2012
Germax skrev:
-Michael skrev:
Hahaha gott e de Germax.

Men fy fan för "Loftet", blir äcklad av dom alltså B-)

Haha inavlade hela bunten, jag har funderat på vem av dom jag vill ha in. Jag tror nog fan transan, inte sätt så mycket av dom men den där bögen och den där finnen är uteslutna.

Haha ja transan kan nog bli rätt spännande.
Hanna W har nog ett o annat att säga om såna också cool

JFfoto
21 februari 2012
Nja orkar inte direkt sitta och glo på några okäna svenskar som sitter och babblar om vardaglia problem och vanligt skitsnack? Får nog med det på jobbet.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
22 februari 2012
Tråkigt att jag inte har 11an i lägenheten ja bor nu. Följde det förra året för första gången och gillade det faktiskt. Men har ju snappat upp lite om startfältet iaf och kollat på webben. Den gravida var ju fejk som tur var. Och angående denna Hanna W som alla spyr galla över så måste jag säga att i min mening är tösen ett geni och ingenting annat. Om man sätter sig och läser mellan raderna så är hon otroligt träffsäker. Att hon är 100% äkta är uteslutet. Men svenska folket verkar fortfarande tro att hon är äkta och inte alls spelar, vilket gör det hela så otroligt mycket roligare. Hon vill ju provocera och fan vad hon lyckas, all cred till henne. Skulle vilja följa BB bara för att se hur länge hon klarar att hålla masken smile

MVH

420 Inlägg
22 februari 2012
Klart Hanna W är äkta...

412 Inlägg
22 februari 2012
Årets original: Tenny
Årets jag-stör-mig-åtabarahelvete: Hanna W

En häst har en hästkraft! Eller..?!

1 213 Inlägg
22 februari 2012
Germax skrev:
-Michael skrev:
Hahaha gott e de Germax.

Men fy fan för "Loftet", blir äcklad av dom alltså B-)

Haha inavlade hela bunten, jag har funderat på vem av dom jag vill ha in. Jag tror nog fan transan, inte sätt så mycket av dom men den där bögen och den där finnen är uteslutna.

Hade nog blivit roligare om transan kommit in. Norrlänningen Joe Rovik har kommit in, han inte rolig av de lilla jag sett av han.

Marcel har tryckt andra gången på knappen, nu fick han straffet att få benen vaxade.
Senast redigerat av Lina- (22 februari 2012)

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

12 086 Inlägg
22 februari 2012
Trådstartare
Usch, jag fattar inte varför som tar in folk i huset som man inte hör vad de säger? Den där Joe och Tenny också för den delen, jag fattar inte ett ord av vad någon av dem säger.

Det tar väl tid att vänja sig, men såhär 3 dagar senare tycker jag ju fortf att förra årets deltagare va så mycket bättre. Och fler milfar! big_smile

1 903 Inlägg
22 februari 2012
Jimmylainen skrev:
Klart Hanna W är äkta...

........ eller? roll

12 086 Inlägg
22 februari 2012
Trådstartare
Jag skulle vilja dementera allt positivt som sagts om den där Hanna.

Jag tror hon är helt slut i huvet, och överspelar hela tiden, troligen ingen verklighetsuppfattning alls och vet inte vem hon är, vad hon vill eller vad hon ska göra. Hanna själv skulle jag inte stå ut med längre än några minuter, men hur hon blir ägd av de andra och hur förtvivlade de blir över hennes totala brist på reson är ju högst underhållande! smile

412 Inlägg
23 februari 2012
Germax skrev:
Jag skulle vilja dementera allt positivt som sagts om den där Hanna.

Jag tror hon är helt slut i huvet, och överspelar hela tiden, troligen ingen verklighetsuppfattning alls och vet inte vem hon är, vad hon vill eller vad hon ska göra. Hanna själv skulle jag inte stå ut med längre än några minuter, men hur hon blir ägd av de andra och hur förtvivlade de blir över hennes totala brist på reson är ju högst underhållande! smile

Kan inte hålla med mer! big_smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

1 213 Inlägg
23 februari 2012
Detta sa Hanna W  i gårdagens program "ska gå till bikten och kommer säga att kommer sticka om inte får röka, duscha." Sen gick hon runt och peka finger till dom andra.
Snacka om att hon lätt blir sur. lol

Princess of the road.

420 Inlägg
23 februari 2012
En skrev detta på flashback;

"Ursprungligen postat av dekadenten
Hanna W gick i gymnasiet i Ingridskolan, jag har träffat henne irl. Hon gick i specialklassen för de med aspergers syndrom och ADHD och betedde sig precis som hon gör på sina filmer. Träffade henne några gånger för ca två år sedan, jag och min vän skrattade mycket åt hur hon betedde sig och upprepade flera gånger "Det här kan inte vara sant, hon måste ju driva". Ska se om jag kan få tag på mer om henne."

Ja, det säger väl allt. Hon spelar inte.

12 086 Inlägg
23 februari 2012
Trådstartare
Jag tror hon överspelar, första kvällen va hon ju dryg som fan och käftade emot hela tiden.
Kvällen efter när hon sitter och samtalar med bla Marcel så tar hon ju emot kritik flera gånger om utan att tända till.

För att inte tala om den där Jessica? Vad är hennes problem, hon tjatar ju hål i huvet på alla. Och avbryter alla hela tiden, konstant. Det är nog att man nästan lappat till henne efter några dagar.

1 903 Inlägg
23 februari 2012
Jimmylainen skrev:
En skrev detta på flashback;

"Ursprungligen postat av dekadenten
Hanna W gick i gymnasiet i Ingridskolan, jag har träffat henne irl. Hon gick i specialklassen för de med aspergers syndrom och ADHD och betedde sig precis som hon gör på sina filmer. Träffade henne några gånger för ca två år sedan, jag och min vän skrattade mycket åt hur hon betedde sig och upprepade flera gånger "Det här kan inte vara sant, hon måste ju driva". Ska se om jag kan få tag på mer om henne."

Ja, det säger väl allt. Hon spelar inte.

detta vill jag läsa mer om så snälla  länka denna tråden du pratar om! smile ifall gorg har något dumt filter för flashbacklänkar så skicka den till mig i PM.

tack! smile

Edit: Hittade den själv!

hittade även en annan intressant sak. Läs, begrunda och döm själva:

http://www.torefriskopp.se/humor/troll- … widerstedt

Edit NR2: Fyller på med lite mer godis för den nyfikne! wink Spola fram till 4:00.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl … QxxirlXZ2c
Senast redigerat av FreddeLi (23 februari 2012)

420 Inlägg
23 februari 2012
https://www.flashback.org/t1794781 Här står härliga skvaller smile

12 086 Inlägg
23 februari 2012
Trådstartare
Haha.. WTF!

Jag vred mig skratt när freaket började åla sig i soffan, vilket jävla bemötande big_smile

1 213 Inlägg
24 februari 2012
På festen igår då bråkade/tjafsade Hanna W & Marcel, slutade med att Hanna blev blöt. lol
http://www.tv4play.se/noje/big_brother? … id=2162430

Nya deltagaren Lars som kom in idag, väcker dom med trummor. lol
http://www.tv4play.se/noje/big_brother? … id=2162512

Princess of the road.

12 086 Inlägg
24 februari 2012
Trådstartare
Det är ju i särklass den kåtaste grupp BB-deltagare genom svensk historia.

Det börjar ta sig smile

12 086 Inlägg
11 mars 2012
Trådstartare
Rodney är det bästa som hänt BBs historia, hur kunde det bli så här rätt? big_smile

:-)
367 Inlägg
11 mars 2012
Haha världsklass!

Sök