Jag får hyfsat bra lön, men jag dricker hyfsat mycket öl också. Så länka inte ngn coilovers för 10k är du snäll (: Kan tänka mig lägga runt 1k per tjofräs
Tar även emot div. tips och tricks då detta är min första bmw Tack på förhand!
Du är helt ute o cyklar, man köper inte en 518 E34 för att sedan lägga pengar på polybussningar och krängningshämmare.
det är det som gör mest skillnad tillsammans med hårdare fjädrar och bättre dämpare. kan inte säga att t ex fjäderbensstag gör supermycket skillnad om man inte har bytt andra grejer också
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
www.rejsa.nu, sedan går du in på BMW CS egna forumdel och där skall du finna alla tips och tricks.
Varför vill du göra en 518, en jättetung och jätteslö bil, styvare/stummare? Mitt första tips är att sälja den och skaffa en bättre grundbil, om du nu har bra lön och kan tänka dig att skita i att öla på löpande basis?
www.rejsa.nu, sedan går du in på BMW CS egna forumdel och där skall du finna alla tips och tricks.
Varför vill du göra en 518, en jättetung och jätteslö bil, styvare/stummare? Mitt första tips är att sälja den och skaffa en bättre grundbil, om du nu har bra lön och kan tänka dig att skita i att öla på löpande basis?