3838
Sök

Någon mer som har problem med Kolfibervinyl.se?

47 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
Hej,

Jag har beställt kolfiberark ifrån kolfibervinyl.se men har efter snart 3 veckor inte sett röken efter paketet. Har både mailat och ringt Glenn på kolfibervinyl.se men får inget svar i någon ända?

Vill se om någon annan har upplevt det här? Det känns som det är en hund begraven här..

/ Viktor

40 Inlägg
21 februari 2012
mja det tog tid för mig med att få mina bitar!

47 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
BioScart skrev:

Jaså? Flera veckor?

Crazy
698 Inlägg
21 februari 2012
Lånar tråden lite..Hur är den vinylen och jobba med? Har testat den ifrån biltema..Den har dåligt klister och släpper lätt..

265 Inlägg
21 februari 2012
även jag beställde ifrån dem men fick inget order bekräftelse
och de svarade inte på mina email så jag köpte ifrån ebay istället

mycket billigare och mycket snabbt leverans

sen efter ca: 3 veckor fick jag ett avi om att paketet ifrån kolfibervinyl.se hade kommit
den skickade jag tillbaka smile

47 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
BMF skrev:

sen efter ca: 3 veckor fick jag ett avi om att paketet ifrån kolfibervinyl.se hade kommit

Ahh, dem är lite allmänt sega på kolfibervinyl alså. Hade ju inte varit lika farligt om dem ändå kunde svara på mail åtminstone! roll. Det är ju det minsta man kan begära av ett internetföretag!

Var beställde du ifrån istället?

265 Inlägg
21 februari 2012
Vidde skrev:
BMF skrev:

Ahh, dem är lite allmänt sega på kolfibervinyl alså. Hade ju inte varit lika farligt om dem ändå kunde svara på mail åtminstone! roll. Det är ju det minsta man kan begära av ett internetföretag!

Var beställde du ifrån istället?

du har rätt, hur svårt är det att svar på email smile

detta köpte jag istället
http://viewitem.eim.ebay.se/Bubble--Air … 1907032002

ville testa lite och se hur det blir
testade på min dotters laptop smile
kolla profilen så ser du bilder på den
Senast redigerat av BMF (21 februari 2012)

40 Inlägg
22 februari 2012
ja det tog 3v  på tok för länge för ett vanligt brev de låg i.

men då vet man ju det, blir ebay istället,  skickar man efter nått från usa så får man det på 2dagar
  tråkigt att inte kunna gynna svenska företag!

Vidde skrev:
BioScart skrev:

Jaså? Flera veckor?

Crazy
698 Inlägg
22 februari 2012
Håller med förgående..

Surt att svenska företag ska strula till de..

270 Inlägg
22 februari 2012
Har också haft problem med leverans från dom.. man tycker inte de ska behöva ta så lång tid för att skicka.

47 Inlägg
29 februari 2012
Trådstartare
Jag har fortfarande inte fått någon leverans, är det någon annan som har beställt som har fått hem något? Människan går ju inte att få tag på och man börjar bli lite smått stingslig mad

* Studerande *
563 Inlägg
29 februari 2012
Vidde skrev:
Jag har fortfarande inte fått någon leverans, är det någon annan som har beställt som har fått hem något? Människan går ju inte att få tag på och man börjar bli lite smått stingslig mad

Troligtvis beställer webbföretaget "hem" varorna från en återförsäljare (Ex:Asien) för att sedan "posta" dem vidare till dig, därav den "långa" leveranstiden. De agerar som "mellanhänder" + drar in på kostnaderna.
Senast redigerat av Ljepone (29 februari 2012)

270 Inlägg
29 februari 2012
Ljepone skrev:
Vidde skrev:

Troligtvis beställer webbföretaget "hem" varorna från en återförsäljare (Ex:Asien) för att sedan "posta" dem vidare till dig, därav den "långa" leveranstiden. De agerar som "mellanhänder" + drar in på kostnaderna.

Men Även om dom beställer hem de så tycker man som kund att man borde få veta nånting!
De är ju Lögn att få tag på dom varken på mejl eller telefon. yikes

47 Inlägg
29 februari 2012
Trådstartare
floff skrev:
Ljepone skrev:
Vidde skrev:

Men Även om dom beställer hem de så tycker man som kund att man borde få veta nånting!
De är ju Lögn att få tag på dom varken på mejl eller telefon. yikes

Precis! Grymt dåligt.. hmm

40 Inlägg
29 februari 2012
fan vad tråkigt att det inte händer nått, aja om inte annat så har man ju varnat andra iaf!

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
29 februari 2012
Försökt här på garaget ?

OUTLAW1  heter väl han som har det, har vart aktiv efter att du startade denna tråd
och brukar vara inne och kommentera allt som har med kolfibervinyl att göra annars.

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

3 059 Inlägg
29 februari 2012
Jag har handlat en rulle därifrån..
Men som för alla andra tog det ett par vackor utan paket, mailade och frågade om det var skickat.. fick svar ganska snabbt om att dom skulle skicka en ny rulle och den kom efter nån vecka.

Edit: hitta några mail nu.. Beställning gjord 15/7.. mailade dom 22/7.. en (1) timme senare den 22/7 fick jag svar på mitt mail med en fråga om min adress var rätt?? Om den var rätt skulle dom skicka en ny rulle.. mailade tillbaka direkt och meddelade att adressen var rätt och efter nån vecka kom rullen..

Fick i alla fall hem den.
Senast redigerat av Smajly (29 februari 2012)

OUTLAW1
2 mars 2012
Hej
Vill bara klargöra att jag inte äger eller driver kolfibervinyl.se
Jag är bara säljare åt dom mot grossister och företag i viss mån.

Alla klagomål mm hänvisas som sagt till Glenn eller Glennviking som an heter här på gorg.

Han kan vara oerhört svår att få tag imellanåt men vet att han läser mail varje dag så skicka på bara..
Håller med om att det är oerhört dåligt att inte besvara mail från klagande kunder...

47 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
OUTLAW1 skrev:
Hej
Vill bara klargöra att jag inte äger eller driver kolfibervinyl.se
Jag är bara säljare åt dom mot grossister och företag i viss mån.

Alla klagomål mm hänvisas som sagt till Glenn eller Glennviking som an heter här på gorg.

Han kan vara oerhört svår att få tag imellanåt men vet att han läser mail varje dag så skicka på bara..
Håller med om att det är oerhört dåligt att inte besvara mail från klagande kunder...

Glennviking är inte registrerad på garaget längre? Har fortfarande inte hört av honom heller hmm

Sök