3732
Sök

Nån som har importerat bil genom "WMD Trading, Will Daniels"?

187 Inlägg
26 februari 2012
Trådstartare
Jo jag har pratat med den snubben lite och han verkar kunna ta hem bilar för ett bra pris, men jag vet inte så mycket om han/dom, hur seriös osv han e . Så tänkte kolla om nån här har gjort det..

Tror det här är hans sida www.thatcarguy.co.uk. Vad tror ni? Nån man litar på?

Forummoderator
18 154 Inlägg
26 februari 2012
baluba skrev:
Jo jag har pratat med den snubben lite och han verkar kunna ta hem bilar för ett bra pris, men jag vet inte så mycket om han/dom, hur seriös osv han e . Så tänkte kolla om nån här har gjort det..

Ta hem bilen själv så vet du vad du får. Väl värt en resa till UK fast du har ju ratten på fel sida sen så andrahandsvärdet blir ju därefter...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

841 Inlägg
26 februari 2012
jag själv har funderat på ta hem en bil från skottland men vettifasen om de finns båt till skottland antingen från danmark eller sverige

ni får gärna skicka hemsidor eller så smile

187 Inlägg
27 februari 2012
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
baluba skrev:

Ta hem bilen själv så vet du vad du får. Väl värt en resa till UK fast du har ju ratten på fel sida sen så andrahandsvärdet blir ju därefter...

Verkar vara så drygt o göra det själv, ska ha en Skyline så det gör inget.

Ingen som vet nåt om han?

1 Inlägg
10 april 2012
hey guys, what would you like to know about me and the service I provide?
all of the evos at AFC Cars on Blocket are my cars for example
check out my website  - www.evolutioncarseurope.co.uk
any questions, just message me smile

Sök