Mannenmyten skrev:
Dirtymike skrev:
I typ 99% av fallen äre nog den som sitter bakom ratten o inte själva bilen.
Jag har ingen anledning att betvivla de siffrorna. Däremot har Gatebil gjort bedömningen att förarens försiktighet kan ha att göra med skicket på bilen och hur pass rädd ägaren är om den. Och i det fallet ser jag ingen anledning till varför ett sådant samband inte skulle stämma. Men i det aktuella fallet, vad är din teori till de orsakerna som låg bakom förarens slarv?
Men om man driftar med en bil under en bra tid, så får den ju stryk, alla tabbar sig till och från..
Jag skulle knappast lägga ner tusentals kronor på lack osv på en driftbil när man en dag sätter den någonstans, och de gör man, de gör alla, hur bra man än är.
Då väljer jag hellre att stripa ihop sprickorna, spackla på lite o sen använda biltemas "lack"..
Men då är bilen för "risig" för att få komma in? När det är ett driftingevenemang och bilen är byggd för det?
Driftbilar kan vara jätte fräscha, men som för mig, som inte är sponsrad, jag har inte råd att göra den fin hela tiden om man smäller, hamnar ute i gruset och bilen studsar runt och fronten pajar.. inte en chans! Så eftersom jag inte har råd med det då, och ngndag sätter mig rejält, så kommer inte jag få köra där? Sjukt sjukt..
A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!