Häng upp några sopsäckar på Maxi. Funkar fint på andra träffar.
Provade de för 2 år sen. Fick chockerande nog massa skit för att man inte tog ner dom sen. + att dom inte användes alltför flitigt. Tanken var att dom som ändå fick åka dit och städa bara behövde plocka ner säckarna så var de klart sen. Tanken var ju god iaf..
kommer självklart äntligen är våren här mums. Köpte nyss gamla pärlan tillbaks så lär bidra med lite grönt ljus förhoppningsvis får jag dit allt innan. hursom kommer jag inte missa första mom
Kan ju förtydliga att AG:s inte har något att göra med själva träffen på kvällen utan att de enbart passar på att ha öppet hus samma dag. Så ingen tror något annat...
Feen jag räknar ju som en kråka.... =O) Hinner ju med detta innan vi drar söder ut ju.... Kan bli nice att glida dit hoppas på mkt V8:or/12:or i år....
NiklasM skrev:
Kommer. Förmodligen i en Lancia Delta Integrale Evo 1 :-D
Feen jag räknar ju som en kråka.... =O) Hinner ju med detta innan vi drar söder ut ju.... Kan bli nice att glida dit hoppas på mkt V8:or/12:or i år....
NiklasM skrev:
Kommer. Förmodligen i en Lancia Delta Integrale Evo 1 :-D
Häng upp några sopsäckar på Maxi. Funkar fint på andra träffar.
Provade de för 2 år sen. Fick chockerande nog massa skit för att man inte tog ner dom sen. + att dom inte användes alltför flitigt. Tanken var att dom som ändå fick åka dit och städa bara behövde plocka ner säckarna så var de klart sen. Tanken var ju god iaf..
Gör som vi på streetknight linköping vi sätter upp säckar och dom används mycket bra men sen vid ca 02:00-03:00 åker vi o tar alla säckar plus att vi samlar upp allt skräp som inte ligger i säckar vi städar hela området. O vi lägger säckarna vid container som ä låst men bara för dom att lyfta i. Aldrig någon som klagat o mycket sällan polisen kommer till oss. Bara ett litet tips:D