Den sitter nästan vid bränsle filtret. mellan tanken och bränsle filtret. liten sak med 2 slangar till och en kontakt. Som nån skrev vid höger bakdäck,
om du ser bilen underifrån så sitter den på högersidan typ vid stötdämparen höger bak, kan vara lite svår att finna om man inte vet vad man letar efter riktigt. kan se om jag hittar en bra bild på det.
om du ser bilen underifrån så sitter den på högersidan typ vid stötdämparen höger bak, kan vara lite svår att finna om man inte vet vad man letar efter riktigt. kan se om jag hittar en bra bild på det.
Trådskaparen har ju en V70N 05:a... Då sitter väl ändå brännaren vänster fram? Är väl bara på dom äldre den sitter där bak framför bakhjulet?!
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/