Extremt tråkig Söndag så var nere o pilla litta med några delar jag har liggandes till bilen.
Behöver mer saker men får göra ngt med det man har. Blir nog litta pill till i morgon.
Walbro 255 pumpen togs fram för jag visste att det var för korta kablar för o få dit den på armaturen.
Så jag fick ju fixat till det. Ska eventuellt till skroten för o leta upp en annan armatur så kan jag sätta dit Walbron på den. Blir ju till o lödda om kablarna.
Fan så det blir ju till o köpa en lödkolv sen. Jaja det kan vara bra o ha.
Min Walbro 255 pump.
Pump. filter. Kontakt
Kontakten hade litta korta kablar så får göra om dem.
Delade i alla fall. Så nu kan man sätta litta längra kablar
Tryckrör:Hade ett extra tryckrör som låg så fixa till så man kan sätta öppen dump där. Men till en början så kommer det ledas om till inloppsröret till turbon. Orginal sitter på enu.
Övre tryckrör. slanganslutning o Bosch dump
Se om det kommer på.
Ihop satt tätat med 2 komp lim.
Anslutningen till inlopps röret
Tillskuren
Instrumentbrädan:O min instrumentbräda bara ligger där.
Vill komma någonstans med den så man kan sätta in den i bilen med dem mätarna jag har hittat. Tyvärr så kan jag inte plasta, spackla eller måla i källaren ngt mer för lukten går upp till grannen så han blir litta gnällig. Skulle vilja hitta en bod som man kan ha utan o bry sig på lukt m.m.
En egen liten snickerboa ute på tomten.
Instrumentbrädan. Litta spackel till på den så ska den plastas o läggas tyg på.
Några timmars finlir till. Men får se när det blir. Lukten av spackel går upp till grannen så han blir litta gnällig.