Volvo 855 T5-R Ombyggnaderna på The Darkside. (400-500hk motorbygge börjas snart.)
Vill ha en projekt tråd på vad jag gör med bilen o hur jag gör det. Mycke bilder försöker jag få med. Allt jag gör med bilen kommer o läggas upp här. Allt från instrumenthus till fan vet var det slutar. :)
Jo jag har varit där inne o kollat med.. men fanns inte så mycke mer ändå. Blazeen e ju ganska cool för den lyser upp som den gör. Så jag e litta kluven.
Jo det e väl kanske sant. Men ska ju ställas på o kollas över lite. Störigt att man inte kunde få pengarna i fredags. Kunde man gjort ngt lite i helgen.
Titta runder på mer plastidip. Hade dock varit sjukt coolt med matt svart 855. Dock e inte denna Plastidippad. Men den e riktigt cool. Heldipad bil går väl på en runt 10k + moms. Men det får man väl drömma om. Jävla jobb man har hamnat på. Hatar att inte få ut min lön som jag ska.
Dock så kommer det bli lite hemköpt till den i morgon. Var iväg idag o plocka på mig en del o när jag skulle betala så strejka kortet. Ringde banken o mycke riktigt så var där problem. Så jävla kul o stå vid kassan med tummen i röven.
inte hela bilen..har olika delar som ligger..men grillen som jag dippade har jag på fortfarande, ser hur mycker salt å avfetttning och tvättar det pallar med...för jag har ingen större ork att "dippa" en massa delar som sen bara efter nån tvätt börja släppa...kunde jag ha kört folie istället.