Svarta plasten runt stereo för luftintagen och mätarhuset kanske hade kunnats byggas i trä? Eller bara bygga om det och sen klä in det i träimitation på något sett?
Svarta plasten runt stereo för luftintagen och mätarhuset kanske hade kunnats byggas i trä? Eller bara bygga om det och sen klä in det i träimitation på något sett?
Ta allt till en högre nivå när du ändå är på G?
Mvh
Shit tack så jätte mycket att du tog dig tid
Haha ja dörrsidorna skall provas på mina gamla har jag tänkt! Att sy diamant formations mönster! Sydde en kläd kollektion i slutet av gymnasiet som jag hade till slutprov och slutarbete! Så det sitter i än! Mini baren skall ju få sig en sväng om. Provar där först
Haha jomenvisst! Skall allt göra en sväng om i bilen! Men så mycket man vill
Där jag tar inspirationen ifrån är ifrån en herrgård i Usa vid namn: Glennridge hall
Vart och kikade på tyg tapeter här om dagen! Vinrött medaljong tyg på A, B. C stolpar plus restrerande plast till dem. Och eventuellt klä taket i det mörkbruna konstlädret jag har hemma
Sådär! Nu har man fått tummen ur röven och varit i garaget igen! hade en viss mättnad på bygget ett tag. Men nu är det tillbaka
pulade med solskydden ikväll och nu är de klara att borras på kortsidan för gliskenan! Sedan skall de provmonteras rikligt! och rikligt med bilde på det!