Jag tänkte byta ut originalstereon i min corolla mot en 7'' touch skärm med inbyggd gps, usb, bluetooth osv. Jag har dock lite frågor samt ingen aning om vad jag ska köpa.. Jag vill ha något specifikt för min bil som ska sitta bra och inte sticka utåt eller ha öppningar på kanterna osv. Nedan har jag en bild på hur det ser ut just nu.. jag har kollat runt på nätet men allt jag hittat är för aluminium konsolen i mitten och inte för där uppe som stereon sitter i min bil så jag är lite osäker..
Jag vill även att knapparna för voly och radio som sitter på ratten ska funka med skärmen som jag ska köpa. Vet någon något och kan hjälpa mig välja rätt? Gärna inte allt för dyr (typ 10 000 kr)..
Tack så jätte mycket för det snabba svaret! Ska kolla även hur mycket det kostar att montera in den så får jag fundera på saken.. Men det var nåt sånt jag hade tänkt mig i alla fall!!
Tack så jätte mycket för det snabba svaret! Ska kolla även hur mycket det kostar att montera in den så får jag fundera på saken.. Men det var nåt sånt jag hade tänkt mig i alla fall!!
MVH
Som sagt det är en chansning och köpa billiga no-name. Dom kan ju fungera bra, men det kan ju oxå va rent skräp.