3979
Sök

Olyckor till elmia.

2 415 Inlägg
8 april 2012
Trådstartare
någon som vet  hur det gick för allt folk som åkte av vägen på väg till elmia? och hur såg billarna ut?

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

Meldem
4 137 Inlägg
8 april 2012
Tryck_o_pys skrev:
någon som vet  hur det gick för allt folk som åkte av vägen på väg till elmia? och hur såg billarna ut?

Det jag såg var en Blå Golf 4 tror jag, och en Nyare Audi, sen tror jag det var en Volvo.
Och Audin och volvon var ganska mosade, Golfen såg bara ut att vara böcklig på framskärmen. Var nån yngre kille som körde den, runt 20-25.
Killen i Golfen och Audin verkade klara sig bra, men personen i Volvon vet jag inte, såg inte till denne person.
Ambulans och Polis var på plats.

12 086 Inlägg
8 april 2012
Vi såg den brutalt långa kön på motorvägen men lyckades göra en fuling och svängde ner mot gränna smile

412 Inlägg
8 april 2012
En olycka vid 11-tiden ett par mil söder om Jönköping på E4an. En S40 och en 745 (?) var inblandade. S40in hade kört över motorvägen, genom buskarna i mitten och över som sagt och även vänt bilen 180 grader. 745an hade "bara" kört ner i diket på höger sida. Hörde sedan att han hade fått välja mellan att köra in i röven på bilen framför, krocka med S40in eller dra ner i diket.
Skador: S40ins front var av. Lackskador på i alla fall vänster sida. 745an hade bara enklare plåtskador vänster fram, i alla fall vad jag såg.

Shit happens.

En häst har en hästkraft! Eller..?!

2 415 Inlägg
9 april 2012
Trådstartare
vi såg en del olyckor på väg till jönköping. men hann inte se hur dom såg ut. såg bara en 945/745 röd. osäker. men den hade väl bara intryck skärm och lykta?

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

Pim_Pim
9 april 2012
Olyckor hela tiden, dom där trafikmeddelanden spelades ju mer än själva musiken big_smile
Kan tro man var i Ryssland.

2 401 Inlägg
9 april 2012
Såg en nyare volvo och en nyare audi som krockat med varandra och sedan glidit in i räcket. Svårt att säga hur fan det gick till men jag skulle tippa på omkörningsolycka iaf. En sak är säker och det är att dem garanterat inte hade vintersulor för det var lite slask och på en raksträcka...

7 394 Inlägg
7 274 Inlägg
9 april 2012
Ungdomar kommer och gasar som fan med sina slitna sommardäck.
Regn, snö och minusgrader.. Ja klart som fan att det är svinhalt på vissa ställen!

143 Inlägg
9 april 2012
sen var där ju någon som hade tappat madrasser/trä stol(ar) på E4:an norrgående mot jönköping, låg över hela vägen nästan... Hoppas verkligen ingen körde sönder sin bil där!

Sök