2688
Sök

Elmia 2012 eftersnack :)

jorgen72
15 april 2012
Jag läste nyss vilka som hade vunnit på elmia o då var det en karmann ghia från malmö som va en av pristagarna är det någon som har bild på den

367 Inlägg
6 maj 2012
jimmzzan skrev:
tkd_rille skrev:
Absolut måste någon lägga upp bilderna på dessa tjejerna. Jag var inte är uppe i år. De verkar visst varit fula. Så bildbevis tack.

roll
http://www1.garaget.org/gallery/images/56/55953/55953-c4703ad442296956526c09adc51a7f91.jpg

ja tur att smaken är delad (<--- Jag )

smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Forummoderator
26 389 Inlägg
6 maj 2012
Biiatchen skrev:
tkd_rille skrev:
jimmzzan skrev:

Alltså hon till höger på bilden? Fast hon har ju mer egenskaper, dricka öl i 740, sälja sexleksaker typ!

Nej kan jag inte påstå heller. Tillhörde inte hon scandalbeatuies?. Typ en sugarbabe.

De som sitter i 740 och dricker lättöl är just de jag beskrev. .. ..

jo ida har varit en scandalbeutis tidigare men är numera med i Papaya models som är mer serösare smile

*HOST*Sameshitdifferentname*HOSTHOST*..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

367 Inlägg
6 maj 2012
haha spelar roll sluta vara så bittra var glada ist kul att läsa folks åsikter m,m sånt uppskattas men tråkigt att det kan gå till överdrift wink have fun and smile big_smile

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Forummoderator
26 389 Inlägg
6 maj 2012
Biiatchen skrev:
haha spelar roll sluta vara så bittra var glada ist kul att läsa folks åsikter m,m sånt uppskattas men tråkigt att det kan gå till överdrift wink have fun and smile big_smile

Jag undrar fortfarande när - om det nu måste envisas med att vara "sexiga" tjejer där - de ska börja vara det på allvar?
Den dagen de är på plats i lätt slitna blåställ med uppdragna ärmar som blottar lagomt mycket för att man ska se att de precis har legat under en bil och lortat ner sig - OCH har kunskaperna att berätta om det - den dagen kanske till och med jag finner det intressant att åka på dylika tillställningar.

Just my point of view.

367 Inlägg
7 maj 2012
du mr du ska inte underskatta ida wink jag har jobbat å gör det fortfarande lite som bilrekondare i hbg! jag har även jobbat på Däckonline i hbg och har monterat och krängt däck smile har skruvat i mina yngre dagar med hade en skräp bil som alltid strula  så jag är inte helt bakom flötet smile
Senast redigerat av Biiatchen (7 maj 2012)

www.CorradoClubSweden.se

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 maj 2012
Biiatchen skrev:
du mr du ska inte underskatta ida wink jag har jobbat å gör det fortfarande lite som bilrekondare på hobby numera! jag har även jobbat på Döckonline i hbg och har monterat och krängt däck smile har skruvat i mina yngre dagar med wink smile

Dags att visa det då tycker jag. På med blåstället, av med eventuella lösnaglar, doppa händerna i motorolja av valfri sort och visa vart skåpet ska stå?

367 Inlägg
7 maj 2012
sen Elmia är eller d var ett jobb vi blir inhyrda för att stå vid deras bilar så egentligen ska folk inte klanka ner på oss utan dom som vill ha oss där smile dom som bestämmer å köper klädsel å vi lyder smile

www.CorradoClubSweden.se

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 maj 2012
Biiatchen skrev:
sen Elmia är eller d var ett jobb vi blir inhyrda för att stå vid deras bilar så egentligen ska folk inte klanka ner på oss utan dom som vill ha oss där smile dom som bestämmer å köper klädsel å vi lyder smile

Jajo, men nåt har ni väl att säga till om?
Eller är det så illa?

367 Inlägg
7 maj 2012
jo klart vi har det! men jag tyckte ändå vi hade bra med kläder jag var dock tveksam till hotpantsen men det fick gå tyckte inte vi var så avklädda som vissa andra tjejer som var det där, anser man ska ha en smaklig klädsel men det är väl en definations fråga smile

www.CorradoClubSweden.se

367 Inlägg
7 maj 2012
Mack skrev:
Biiatchen skrev:
du mr du ska inte underskatta ida wink jag har jobbat å gör det fortfarande lite som bilrekondare på hobby numera! jag har även jobbat på Döckonline i hbg och har monterat och krängt däck smile har skruvat i mina yngre dagar med wink smile

Dags att visa det då tycker jag. På med blåstället, av med eventuella lösnaglar, doppa händerna i motorolja av valfri sort och visa vart skåpet ska stå?

sjl klart haha smile

www.CorradoClubSweden.se

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 maj 2012
Biiatchen skrev:
jo klart vi har det! men jag tyckte ändå vi hade bra med kläder jag var dock tveksam till hotpantsen men det fick gå tyckte inte vi var så avklädda som vissa andra tjejer som var det där, anser man ska ha en smaklig klädsel men det är väl en definations fråga smile

Smaken är som baken..jag fortsätter och väntar på blåstället jag..haha.
Eller varför inte slitna mekarjeans och en skitig t-shirt, som i musikvideon till Lambrettas låt "Creep"..?
Det och ett jäkla kunnande, är bra mycket trevligare än..ja..alternativen som hitills har varit.
Inget illa menat förstås.

367 Inlägg
7 maj 2012
Mack skrev:
Biiatchen skrev:

Eller varför inte slitna mekarjeans och en skitig t-shirt, som i musikvideon till Lambrettas låt "Creep"..?
Det och ett jäkla kunnande, är bra mycket trevligare än..ja..alternativen som hitills har varit.

https://www1.garaget.org/gallery/images/14/13613/13613-7a2fa5ceb2e73bed10032ff30154fe31.jpg
haha som här då ?? detta är vad jag kunde finna har ingen bild här å nu sitter på jobbet så kan inte visa er smile hehe...

www.CorradoClubSweden.se

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 maj 2012
Biiatchen skrev:
Mack skrev:
Biiatchen skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/14/13613/13613-7a2fa5ceb2e73bed10032ff30154fe31.jpg
haha som här då ?? detta är vad jag kunde finna har ingen bild här å nu sitter på jobbet så kan inte visa er smile hehe...

Bortsett från naglarna så..visst, hehe. Det är så det ska se ut.
Skulle du se ut så där på någon träff och du eventuellt skulle skaka hand med någon lycklig, så lär nog den personen komma ihåg dig, i dubbel bemärkelse..

367 Inlägg
7 maj 2012
klart smile ska ta en bild nästa gg på huet med all skit å utan smink hehe smile.. sant ...

www.CorradoClubSweden.se

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 maj 2012
Biiatchen skrev:
klart smile ska ta en bild nästa gg på huet med all skit å utan smink hehe smile.. sant ...

Kanske börjar bli lite offtopic nu men jag säger bara; do it!

367 Inlägg
7 maj 2012
ja en aning ! nu lämnar vi detta! soo loong smile

www.CorradoClubSweden.se

Besserwisser
7 maj 2012
Nu är det ju ställt utom allt rimligt tvivel att flera av mässbesökarna irriteras av att se dessa showbabes. Då förvånas jag verkligen över att dessa (representerade av Biiatchen i den här tråden) står på sig och prompt hävdar sin rätt att vara med. För vems skull anlitas dessa showbabes egentligen, är det inte i grund och botten för mässbesökarnas? För övrigt torde det vara under de flesta människors värdighet att jobba med ett yrke där den enda arbetsuppgiften består av att "stå och tro att man är snygg".

367 Inlägg
7 maj 2012
vi står inte och tror vi är snygga för vi e snygga smile eller rättare sagt det är ju upp till betraktarens ögon smile ååh ja ett jobb är ett jobb smile
Senast redigerat av Biiatchen (7 maj 2012)

www.CorradoClubSweden.se

367 Inlägg
7 maj 2012
det är verkligen inte under värdighet! det är inte oss du ska gnälla på utan Morgan Eplamojje som i detta fallet anlita mig då jag var delaktig i det projektet e du nån feminist eller ?smile

www.CorradoClubSweden.se

Sök