Håller med tidigare talare: Hirsch i första hand (men verkar som att de "sålt slut"? på uppgradering till just din bil???), Maptun som andra val. Vi (på mitt jobb) hade en BSR trimmad TurboX sedan inne som jag fick prova men det slutade med att vi läste ur den programvaran och återgick till original. Funkade inget vidare faktiskt och gick bättre efter det. Men jag har kört med både BSR och Speedparts (som jag tror är precis samma som BSR?) på andra bilar och det har funkat bra. Det jag föredrar hos Hirsch och Maptun är att man slipper BSR´s massiva (och kopplingsförstörande) vridkurva på låga varv... Jag ser hellre ett jämnt bra drag som ökar succesivt ju mer du varvar. Inte pang på vid låga varv och inget särskilt uppåt i varvregistret men det är ju en smaksak såklart. BSR har ju nu precis som Hirsch erbjudande så att du utan förpliktelser får prova programvaran i din bil innan du bestämmer dig (bara två timmar jämfört med tio dagar för Hirsch men ändå... ger ju en uppfattning om hur den går med det stget i ju). Det är ju bara att prova om du funderar på det och se hur det går. Funkar förmodligen jättebra! :-) BSR är av min erfarenhet mycket trevliga/kunniga och ställer upp om något inte skulle vara till belåtenhet eller inte funka riktigt.