Är det trådinnehavaren som delar ut biljetter till br? Eller var vänder man sig då? Kommer det tas tider?
Du kommer få en biljett när du går in på Utställningen, detta kommer va din biljett till Blackracet! För att köra blackrace måste du ha varit på Utställningen som besökare eller utställningsbil!
Så ser det ut nu, Möte i morgon så om det blir något annat sagt då så skriver jag det här
Är det trådinnehavaren som delar ut biljetter till br? Eller var vänder man sig då? Kommer det tas tider?
Du kommer få en biljett när du går in på Utställningen, detta kommer va din biljett till Blackracet! För att köra blackrace måste du ha varit på Utställningen som besökare eller utställningsbil!
Så ser det ut nu, Möte i morgon så om det blir något annat sagt då så skriver jag det här
Okej Finns det plats till övers så ställer jag gärna ut min 740 med. När spikar ni vilka som får vara med?
Hej. Om man enbart vill kolla på Utställningen. måste man betala inträde på 250 kr då med?
Hej! Stämmer, entrén kommer att betalas när man går in på utställningen! Så när du gått in så för att se utställningen kostar det 250, o när du betalat det får du fri tillgång till utställningen, sommarland samt BlackRace senare på kvällen!
Vad är kriterierna för utställningsbil och var, när, hur bedöms det?
Förmodar att efter kl 15.00 är det fritt för utställningsbilar att lämna eventet? Kan man även lämna ännu tidigare om man inte förväntar sig pris öht och hur tidigt i så fall?
(funderar på om det går kombinera med Cruising Trollhättan på eftermiddag/kväll...)
Hej nu har jag mer info angående bedömningen! Vi kommer ha en jury bestående utav en Person ur varje arrangörsklubb, SkaraborgSportvagnsKlubb, Mustangklubben & SCR, + en 4de person ifrån BILSPORT som gått med som Mediapartner
Det kommer även vara ett pris för "folkets röst" som besökare får rösta fram!
Vi kommer höra av oss till alla som sökt och meddelar om de får ställa ut eller inte, ingen exakt deadline satt på när det är bestämt ännu!
Vi kommer välja ut de bilar vi vill ha med i utställningen sen finns även möjligheten att komma på "drop in" på dagen men då finns risken att bilen blir nekad beroende på klass på bilen samt plats på parkeringen!
Ett par frågor. Hur är det med barn och inträde? Kostar det 250:-/pers för dom också? Vi har tre (1, 3 & 5 år) varav två som är under en meter och därmed kommer in på sommarland gratis... Är det fullt inträde för dom två ändå till utställningen?
Kommer iofs i vilket fall som helst att komma och kika för blackracet är givet med sambons Evo. Är det krav på att bilen ska vara besiktigad på BR?
Ett par frågor. Hur är det med barn och inträde? Kostar det 250:-/pers för dom också? Vi har tre (1, 3 & 5 år) varav två som är under en meter och därmed kommer in på sommarland gratis... Är det fullt inträde för dom två ändå till utställningen?
Kommer iofs i vilket fall som helst att komma och kika för blackracet är givet med sambons Evo. Är det krav på att bilen ska vara besiktigad på BR?
/Sarah
Hejhej! Jag har faktiskt inte koll på hur priserna är för barn.. Jag har vidarefodrat frågat till Sommarland och svara så fort jag fått svar av dem!
Vad gäller krav på besiktning så är det INTE ett krav på området där vi kommer köra MVH