-BASmannen- skrev:
Growe skrev:
Alex-s skrev:
jag låg jävligt nära en peugeot partner för någon vecka sen. han körde i 40 på 50-väg.
Plötsligt stannar han tvärs över vägen och springer fram till mig och jag drar ner rutan och frågar vad han sysslar med.
"SKA JAG ÖPPNA BAKDÖRRARNA SÅ DU KAN KOLLA IN ORDENTLIGT?!"
sen körde han igen. jag hann aldrig argumentera
hehe snacka om ägd..
polarn blev galen på en gubbe som åkte med helljuset på så han tvärnitade mitt på vägen hoppade ur och slet upp dörren för gubben och stängde av helljuset och frågade om det var så jävla svårt att stänga av helljuset och åkte iväg igen
Hahaha vad sa gubben då?
vete fan..säkert inget han blev väll så paff..tydligen försökte polaren få gubben att blända av tidigare genom dimljus bromsljus osv utan framgång...grejen är att man är nog inte så stor när polarn sliter upp dörren inte direkt liten till växten åt något håll
en annan är bara sugen på att göra något sånt men det brukar sluta där
har iof jagat en och annan när jag varit förbannad och stått och gapat och skrikit åt idioter men inte direkt så jag stormar ur och sliter upp en dörr
var någon jävel jag var så arg på för ett tag sen att jag höll på att nita fanskapet
men jag minns fan inte ens vad det var för dumnt dumfan gjorde
normalt sätt är jag nog känd för att vara en sån person som ALDRIG brusar upp men 2gånger har jag verkligen exploderat..ena gången var det en idiotjävel som parkerade in min bil och tyckte det var helt normalt
och att jag faktist kunde krypa in från passagerarsidan
fast jag inte ens hade nyckel till det låset
och när han nämnde att jag inte visade honom respekt så tände jag till och var väldigt nära att göra honom riktigt illa men gubbfan parkerade aldrig sin bil ens brevid min igen
och sen gången ovan men tyvärr minns jag inte vad det var för nått
men jag körde buss iallfall så han gjorde väll något dumnt så jag t.o.m var tvungen att kliva ur bussen och skrika lite på honom