Såna här:
![http://hyrahusvagn.net/wp-content/uploads/2014/06/hyrahusvagn1.png]()
*Stressa inte, kör sakta SOM FAN, även i bra trafikförhållanden.
*Vingla till så halva husvagnen är ute på fel sida vägen och effektivt blockerar alla omkörningsförsök. Detsamma gäller vid möte i kurvor då man givetvis ska skära kurvan så mötande trafik tvingas ut i vägrenen.
*När det är dags att parkera så ska man ju givetvis parkera över så många p-rutor det bara går, gärna snett och jävligt, pluspoäng om man blockerar infartsvägar och dylikt.
*Att planera rutten går inte utan man ska plötsligt tvärnita, svänga utan blinkers och stanna mitt på vägen och sen titta på DIG som om du är en jävla idiot "vafan ser du inte att jag stannar här, mitt på en huvudled, varför kör du inte om?"
*Var noga med att se till så att elkablarna är ordentligt slitna och kontakten är sönderärgad, bilar som ligger bakom uppskattar tivolit i bak när alla lampor plötsligt slocknar bara sådär, och blinkers agerar bromsljus.
*Det är häftigt när vagen börjar wobbla, se därför till att kultrycket är åt helvete, gatebil-grabbarna har inte mycket att säga till om när husvagnen din kommer på "breisladd" tvärs över körbanan.
*Glöm av att du drar en husvagn, blockera korsningar, kila fast den i McDrive så bärgare får tillkallas, meja ner några cyklister och våldta alla trottoarkanter
Nä nu har jag rage:at tillräckligt för idag, ha en fortsatt trevlig kväll alla...