2598
Sök

Patientförening för oss med 4wd-sjukan

11 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
det finns säkert en tråd om detta redan men jag gör en ändå.
Alla som har fyrhjulsdrivna bilar, gärna med flak kan skriva vad de har för bil och så kommer väl tråden att rulla på med frågor av sig själv smile Sänkta bilar med stora fälgar och nästan inget gummi är bilar det med, men Ska man vara riktigt frän så ska man ha en hög bil med feta gummin, stort flak och många extraljus! Om man kan köra på en skogsväg där knappt en traktor kommer fram då har man nått toppen i näringskjedjan. Håller ni med då är ni 100% låmpade för denna tråd.

Själv har jag en nissan king cab -86 som jag anser vara oerhört fin för att vara orginal om man kollar på hur rostiga alla andra king cab är. Den är tyvärr inte helt färdig än för det fattas 4 st xenonljus på taket och på bilden sitter frontbågen alldeles för lågt, men förövrigt är jag ganska nöjd smile
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1604415
Senast redigerat av blueknug (20 april 2012)

1 335 Inlägg
20 april 2012
Har inte nåt flak men en lååångkombi iaf big_smile Även 4x4.. folk säger ja borde sänka men ja vet inte.. jag gillar nästan att dom kallar passaten "jeepen" big_smile

B5 #001

11 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
det finns inget praktiskt med att sänka en bil om man inte ska ha den till formel1 smile höj den så blir det råare

1 335 Inlägg
20 april 2012
blueknug skrev:
det finns inget praktiskt med att sänka en bil om man inte ska ha den till formel1 smile höj den så blir det råare

Haha ja säger desamma!! big_smile Nu då alla säger att den e "ovanligt" hög så då e man på god väg.. så varför inte bara maxxa höjden på den big_smile

B5 #001

11 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
blueknug skrev:

Haha ja säger desamma!! big_smile Nu då alla säger att den e "ovanligt" hög så då e man på god väg.. så varför inte bara maxxa höjden på den big_smile

det hade blivit sjukt fräckt. markfrigång på 50cm med rejält stor sulor smile
Senast redigerat av blueknug (20 april 2012)

1 335 Inlägg
20 april 2012
blueknug skrev:
F-Tar skrev:
blueknug skrev:

HAHAA.. shit de hade vart de sjukaste big_smile Kanske man har en bättre fördel ifall man går å köper en silverado wink

B5 #001

11 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
F-Tar skrev:
blueknug skrev:
F-Tar skrev:

HAHAA.. shit de hade vart de sjukaste big_smile Kanske man har en bättre fördel ifall man går å köper en silverado wink

tänk dig själv att du dundrar ut i skogen med en passat smile

1 532 Inlägg
21 april 2012
Mitsubishi Shogun -94
Höjd och 33 tummare
Massa Extraljus
Diffar
Riktig fördelningslåda
Kolla den på min sida lägg gärna kommentar smile

1 335 Inlägg
21 april 2012
blueknug skrev:
F-Tar skrev:
blueknug skrev:

tänk dig själv att du dundrar ut i skogen med en passat smile

Jag har faktiskt sett en äldre modell av passat då den e typ 2 meter hög och har svinstora däck smile Hittade den på utube

B5 #001

192 Inlägg
21 april 2012
mazda b2600 uppskruvad fram, höjd bak med 740 fjädrar samt hjälpfjädrar o peugeot motor big_smile bara ett probem, har frihjulsnav o med fyrhjulsdriften på så "klinkar" de från höger sida o ibland när den står över natten så låser sig höger däcket sad nån som har haft samma problem?

1 045 Inlägg
21 april 2012
Ford f250,, trimmad powerstroke diesel, arp bultar, ca 550hk 1300nm
höjd 6"
37" pirreli atr däck,
5"avgas,
detroit locker diffar fram bak,
6st org nbb xenon., ledramper
m, m, m , m

åker in i verkstan igen till veckan för upplivning med ny special byggd högtrycks pump,

11 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
NMI skrev:
Ford f250,, trimmad powerstroke diesel, arp bultar, ca 550hk 1300nm
höjd 6"
37" pirreli atr däck,
5"avgas,
detroit locker diffar fram bak,
6st org nbb xenon., ledramper
m, m, m , m

åker in i verkstan igen till veckan för upplivning med ny special byggd högtrycks pump,

det kallar jag rå! det är lagommånga hästar i den. Min har bara 90 tror jag, men jag kan köra i 20km/h på femman i uppförsbacke och starta på fyran från stillastående smile

Sök