Handbromskontakten fungerade inte så jag öppnade upp och kollade, hittade massa skit så det var inte så konstigt, fast det är ju LUCAS, mannen som uppfan mörkret.
Efter lite rengöring så blev det bättre och kontakten började fungera
Huven helt injusterad, viktigt att få till "springan" runt huven så det ser bra ut, det var lite trix men ett par timmar med att tillverka chims och massa tålamod så blev det helt perfekt!
Fälgarna som sitter på är nog dom som suttit sen bilen var ny, årtalet som står stämplat stämmer med bilens årsmodell, dom kommer att lämnas in för blästring och lack
har suttit och sträckläst den här tråden nu blir bara mer och mer impad över jobbet du gör och kan inte förstå att folk egentligen orkar sån ork vill man själv ha! Fortsätt vill ju se slutresultatet snart
Kommer du ha bilen på någon cruising, träff, utställning eller liknande i norrbotten?
Hej, ja den kommer ställas ut någon gång i norr/västerbotten, tyvärr känns det redan som att det kommer bli en trailerqueen. kommer inte vilja köra med den när den är klar så den får nog åka på släpvagn haha.
Kommer du ha bilen på någon cruising, träff, utställning eller liknande i norrbotten?
Hej, ja den kommer ställas ut någon gång i norr/västerbotten, tyvärr känns det redan som att det kommer bli en trailerqueen. kommer inte vilja köra med den när den är klar så den får nog åka på släpvagn haha.
Kör med bilen istället! Men rengör den varje gång du kommer hem. Känslan av att köra en "ny" bil måste ju vara otrolig! Speciellt eftersom det är en P1800 Världens kanske snyggaste bil?`
Nej för bövelen, ingen trailerqueen, klart du ska använda den.
Har just sålt mitt förra projekt, en amazon turbo, till förmån för p18. en riktigt rolig bil som jag började bygga för några år sedan. här är en bild av motorrummet