Bilen startad men hade bränsleläckage och motorn går varm. Bränsleläckan är fixad men har fortfarande problem med varm motor. Tror jag har luft i systemet. Någon som har något tips? Har provat hålla upp expantionskärlet och luftat vid värmepaketet, får in värme i kupen så det verkar ju cirkulera lite iaf.
Härligt!! Har följt hela projektet i tystnad men det har varit det bästa projektet nogonsin! Gratulerar och grymt bra jobbat, finns inte någon P1800 som är så fin som din.
"Being second is to be the first of the ones who lose"
Härligt!! Har följt hela projektet i tystnad men det har varit det bästa projektet nogonsin! Gratulerar och grymt bra jobbat, finns inte någon P1800 som är så fin som din.
Tack så mycket, kul att du har följt projektet. Alltid kul med positiva inlägg. Tack / jonas
jag har följt ditt projekt lite i smyg men jag måste bara få säga grattis, du har lätt en av Sveriges finaste p1800, riktigt bra jobbat bara hopas att man får se den på nån träff nån gång
grattis måste kännas otroligt bra när allt fungerar i stort sett direkt
Ja förutom lite bränsleläckage och en varmgående motor så var de långt över förväntan. Har gjort allt "by the book".... alltså med grundinställning av förgasare och tändning så den startade så fort bränslet hade pumpats fram, lönar sig att ta de lungt och göra allt noga. Tack / jonas