Perfektion in i minsta detalj jue. Går inte få tag på vita blinkare till en såndär kärra?
jag vet inte om det finns, men även om det finns så var de ju inte orginal till denna årmod iaf, så det får bli gula
Finns inget du kommer göra som frångår orginal alltså?
tanken är ju 100% orginal, men just nu så sitter de en sänkningssats och eventuellt blir det nå andra fälgar, men såna saker är ju lätt att återställa till orginal senare om man skulle vilja. det är väl den enda avikelsen från orginal som jag tänkt mig
jag vet inte om det finns, men även om det finns så var de ju inte orginal till denna årmod iaf, så det får bli gula
Finns inget du kommer göra som frångår orginal alltså?
tanken är ju 100% orginal, men just nu så sitter de en sänkningssats och eventuellt blir det nå andra fälgar, men såna saker är ju lätt att återställa till orginal senare om man skulle vilja. det är väl den enda avikelsen från orginal som jag tänkt mig
Okej, det är ju annars riktigt snyggt med förfinat orginalstuk. Sänkning och fälgar som du säger, och sen vita blinkers. Bäst av allt att man kan återställa till orginal om man sparar dom prylarna.....
Den kommer bli grym den där p1800 var jag som var med lars och hämtade amazonen:)
tack jaha, jag såg att lars hade lagt upp den på garaget nu, ska bli kul att se vad folk tycker om den. Ska också bli kul att se vad som sägs om p1800:an när den börjar bli klar.
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D