3895
Sök

Angående: Eftersnack Stockholms största bilträff 28/4

126 Inlägg
29 april 2012
jag är hel nöjd med träffen! mycket bra jobbat!!
skulle vara kul om folk kom ner/upp till Mom i norrköping den 5:e
Har redan hört att det ska komma mycket folk från stockholms området ner och det gillas.!!

Tack igen helt klart att åka ca 20mil för detta big_smile

1 515 Inlägg
29 april 2012
OnlineEvil skrev:
http://lokalanyheter.wordpress.com/2012/04/29/biltraff-i-barkarby/

Haha, 90% utav den texten är påhitt big_smile. Inga polispatruller, Helikoptern varade i max 15min, och burn outs skede all over the place.. Så lite vinklad text där, dock till våran fördel wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

86 Inlägg
29 april 2012
Grym träff! hatten av till arrangörerna.
Dock så förstår jag inte varför många ska dricka sig fulla på träffarna. bilar/fordon och alkohol hör inte ihop.

på återseende.

539 Inlägg
29 april 2012
Håller på att konvertera massa bilder från NEF till JPEG just nu. Blir ingen redigering alls, och alla regnr blir kvar. Nån som har nån invändning på dettta så säg till nu. wink

trollis
29 april 2012
hitta lite bilder på en sida från i går,  http://mxcarro.se/

SPC : skaraborg performance club
205 Inlägg
29 april 2012
åkte ända ifrån skövde och ångrade mig inte en ända sekund när jag kom fram ! grym j*vla bilträff ! synd bara att jag inte tog med mig någon karmera hmm  men kommer lätt upp nästa gång också om jag har möjligheterna big_smile  men tycker att folk borde lära sig att inte stå 10 cm ifrån en bil som  börnar håll lite avstånd ! då skulle nog varit fler som hade brännt gummi ! tänkte nästan hela kvällen att nån skulle bli påkörd! så spärra av där folk börnar nästan gång skulle varit ett stort plus ! och ännu en gång ! en riktigt grym träff !

Lackerare
587 Inlägg
29 april 2012
kommigen.. inga bilder på min gröna impreza big_smile ?

27 Inlägg
29 april 2012
audi-fjar skrev:
kommigen.. inga bilder på min gröna impreza big_smile ?

Såg att någon har lagt upp bilder på din gröna, kommer inte ihåg vem.. Följ inläggen så vet jag att du kommer hitta smile

619 Inlägg
29 april 2012
Några klipp när från gatan:

Bubblan som försökte börna, kunna gått illa de där^^ http://www.youtube.com/watch?v=SBVL65lEHfI

Lite olika bilar: http://www.youtube.com/watch?v=6QeCgympq88

Streetrace på bakom barkarby: http://www.youtube.com/watch?v=Os0MoV2f … e=youtu.be

Mustang som försöker: http://www.youtube.com/watch?v=dsRR4UHGXSc

CelicaMannen
29 april 2012
Riktigt lyckad träff! TRODDE VALLÅKRA DROG MER FOLK MEN INTE!
Detta glömmer man inte i första taget mycket grymma bilar och trevligt folk!

Tack till alla inblandade i denna träff.

SPC : skaraborg performance club
205 Inlägg
4 005 Inlägg
29 april 2012
Grym träff, mycket kul att se på, kul att många bjöd till, till nästa gång så kan väl folket hålla sig ifrån mittenremsan? Livsfarligt..

Mer!!!

272 Inlägg
29 april 2012
Fick en halvfull ölburk i biltaket från den svarta Cheva Blazern, men såg idag att den troligtvis bara träffat railen på taket, så det räkte att tvätta bort ölkladdet.

Sjukt kul annars.

Åker helst på is =)

Drifters With Attitude
263 Inlägg
29 april 2012
Kan vara ett alternativ att sätta upp band eller liknande så publik inte står för nära eller på refugen nästa gång. Dock svårt att få så mycket folk att hålla sig bakom men ett försök borde man kunna göra (:

Finraggare
2 381 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Om folk inte fattar att det är fel att sitta på ett biltak och kasta glasflaskor runt sig hyser jag inga
större förhoppningar att de klarar att hålla sig bakom ett avspärrningsband på egen hand. Det är bara att sluta bränna gummi när folk kommer för nära, och om alla gör så - då kommer folk så småningom förstå på vilken sida av bandet man skall hålla sig.
Senast redigerat av kameramannen (29 april 2012)

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
29 april 2012
Okej, min tur..

Tack ALLA bilmänniskor för en oerhört skön stämning, härliga bilar av olika sorter och inledningen av bilsäsongen i Sthlm 2012, stort tack till du/ni som planerat detta länge och fixade bästa vädret oxå :-)

Några tankar från mig personligen, jag kanske är för gammal men MINA åsikter:

X Svineri:  Öldrickandet och fyllskallar får man aldrig därifrån, tyvärr.. Detsamma gäller nedskräpningen, men tyckte det var bättre än det brukar och det är jävligt positivt.

X Polis:   Riktar personligen ETT STORT TACK till polisen, som beslutade lägga upp det som dom gjorde. Civilklädda är helt okej. Jag tror att största orsakerna till sviniga beteenden uppkommer ungefär samtidigt som målade polisbilar dyker upp, pga besvikelser och taskiga vibbar från tidigare år.. Detta, att låta oss hållas och bevaka på avstånd från helikopter är helt perfekt anser jag, sparka mig om jag har fel.

X Börnande:  Som många redan skrivit, det är bara tur OM inte en enda varelse blev påkörd där det börnades. Folket kommer alltid stå nära om man inte har stängsel, det går inte få alla att backa. Därimot kan dom som börnar låta bli när det är trångt med fötter nära bilen, eller så BÖRNAR MAN OCH HÅLLER BILEN HELT STILLASTÅENDE, och börjar man rulla slutar man eller börjar om.
DET ÄR INTE BALLT att elda däck i 30km/h när folket står på kanterna och risk för en olycka är 99%.
Att bränna däck i 80-100km/h på en säker plats där ingen kan blandas in i en olycka, DET ÄR BALLT!!

Ni som visste hur man gör och visade respekt under börnandet får en eloge av mig. Ni får gärna lära upp kebaberna som tydligen försökte testa och med ett vinglande kunde dödat alla vid vägkanterna..

SLUTLIGEN: Vi som skötte oss, som INTE körde moppe in i folk, som INTE börnade med rövhålet istället för hjärnan, som INTE kastade flaskor och sabbade för andra likasinnade med fina bilar.. VI HADE ROLIGAST och VI är nog garanterat välkomna tillbaks nästa gång :-)

/mvh. "Svana" (Nynäshamn)

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

12 Inlägg
29 april 2012
Får man fråga vf mitt inlägg har tagits bort ?

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
29 april 2012
Vi håller oss till ämnet som tråden avser.
På frågan om "bråk"..  En liten bagatell bara, en liten "tillrättavisning" om att man INTE kör moppe utan hjälp, rätt in i folk..i detta fall en tjejkompis som höll på att förlora en dyr fin kamera av smällen.. Inget att göra nån stor sak av här, punkt och slut jao. :-)

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

161 Inlägg
29 april 2012
Kul träff med mycket folk smile

Sök