Okej, min tur..
Tack ALLA bilmänniskor för en oerhört skön stämning, härliga bilar av olika sorter och inledningen av bilsäsongen i Sthlm 2012, stort tack till du/ni som planerat detta länge och fixade bästa vädret oxå :-)
Några tankar från mig personligen, jag kanske är för gammal men MINA åsikter:
X Svineri: Öldrickandet och fyllskallar får man aldrig därifrån, tyvärr.. Detsamma gäller nedskräpningen, men tyckte det var bättre än det brukar och det är jävligt positivt.
X Polis: Riktar personligen ETT STORT TACK till polisen, som beslutade lägga upp det som dom gjorde. Civilklädda är helt okej. Jag tror att största orsakerna till sviniga beteenden uppkommer ungefär samtidigt som målade polisbilar dyker upp, pga besvikelser och taskiga vibbar från tidigare år.. Detta, att låta oss hållas och bevaka på avstånd från helikopter är helt perfekt anser jag, sparka mig om jag har fel.
X Börnande: Som många redan skrivit, det är bara tur OM inte en enda varelse blev påkörd där det börnades. Folket kommer alltid stå nära om man inte har stängsel, det går inte få alla att backa. Därimot kan dom som börnar låta bli när det är trångt med fötter nära bilen, eller så BÖRNAR MAN OCH HÅLLER BILEN HELT STILLASTÅENDE, och börjar man rulla slutar man eller börjar om.
DET ÄR INTE BALLT att elda däck i 30km/h när folket står på kanterna och risk för en olycka är 99%.
Att bränna däck i 80-100km/h på en säker plats där ingen kan blandas in i en olycka, DET ÄR BALLT!!
Ni som visste hur man gör och visade respekt under börnandet får en eloge av mig. Ni får gärna lära upp kebaberna som tydligen försökte testa och med ett vinglande kunde dödat alla vid vägkanterna..
SLUTLIGEN: Vi som skötte oss, som INTE körde moppe in i folk, som INTE börnade med rövhålet istället för hjärnan, som INTE kastade flaskor och sabbade för andra likasinnade med fina bilar.. VI HADE ROLIGAST och VI är nog garanterat välkomna tillbaks nästa gång :-)
/mvh. "Svana" (Nynäshamn)
It's nice to be important. But it's more important to be nice.