Fan vad alla körde på rakan längs hamnen där folk parkerat? Folk som backade ut sina bilar utan någon koll alls, sen volvo raggare som kommer i full fart och osar dieselrök, ren tur att man inte blev påkörd ju.
Men säger som alla andra, riktigt bra träff!
Förstår dock inte varför det klagas på racet varje gång. Speciellt INTE dem som kör? Tycker man det är osäkert kan man låta bli att köra istället för att sitta hemma vid datan under natten och klaga? Just sayin..
Bandet som var på vänstersidan var bra, går ju sätta på båda sidor. Bara flytta bak bandet 2 meter till (?) Blir ju genast lite mer säkert än folk som stor med snokarna på asfalten..
tack för en grym kväll racet va kul så länge det varade ;( hann med 3 ggr på1,5 o höll på o smälla min corvette rätt in i två i publiken som tittade ut.... fick ställa mig på bromsen i 150 inte så kul om det hade hänt nått ska det komma så här mkt folk o bilar så behövs det verkligen mer folk som e ute o hjälper till...
det hjälper inte om det hade varit 200 personer när folket inte lyssnar?
Mer avspärrnings band och så måste man va lite strängare. har funkat hos oss i 6 år:D försök ni me nästa gång för är kul o köra där nere:D
Vill bara passa på att tacka Simon för en sjukt bra träff, riktigt bra
Sen ang avspärrningar vid race så hade det varit rätt bra om man hade flyttat det närmare stenarna, tror det hade funkat bättre För när det är nära rakan så trycker folk sig närmare och närmare
Fan vad alla körde på rakan längs hamnen där folk parkerat? Folk som backade ut sina bilar utan någon koll alls, sen volvo raggare som kommer i full fart och osar dieselrök, ren tur att man inte blev påkörd ju.
Men säger som alla andra, riktigt bra träff!
Förstår dock inte varför det klagas på racet varje gång. Speciellt INTE dem som kör? Tycker man det är osäkert kan man låta bli att köra istället för att sitta hemma vid datan under natten och klaga? Just sayin..
Bandet som var på vänstersidan var bra, går ju sätta på båda sidor. Bara flytta bak bandet 2 meter till (?) Blir ju genast lite mer säkert än folk som stor med snokarna på asfalten..
Håller helt me om att d kördes alldeles för fort där bilarna var parkerade... myc folk som gick vid sidorna å dåligt upplyst men var många som inte lätta på gasen för d. Alla Volvo piloterna skötte sig när jag gick där iaf